loader

ПІДВІСКА.

ОПТИМАЛЬНА ДЛЯ ВИКОРИСТАННЯ НА ВСІХ ДОРОГАХ, ІДЕАЛЬНО ПІДХОДИТЬ ДЛЯ ВСІХ СТИЛІВ ЇЗДИ.

Протягом десятиліть однією з ключових особливостей компанії BMW Motorrad було використання інноваційних розробок, що дозволяють робити мотоцикли краще і безпечніше при одночасному збільшенні задоволення від їзди. Як один з лідерів в цій технології, BMW Motorrad регулярно пропонує нові рішення, які швидко стають важливими елементами стандартної конструкції мотоциклів. Ще в 1986 році компанія BMW Motorrad встановила еталон конструкції підвіски, запустивши у виробництво хитний важіль заднього колеса Paralever, який забезпечив кращу задню підвіску і передачу потужності. У 1993 році була випущена перша серійна передня підвіска, яка відділяла завдання підвіски і демпфірування від зусиль по вирівнюванню коліс. Вона називалася Telelever. Вкрай стійка до крутіння передня підвіска Duolever, яка була запущена в 2005 році, стала ще одним революційним кроком в технології підвіски. Геометричні параметри рами BMW Motorrad завжди розробляються з урахуванням особливостей їзди і ергономіки, а також типу моделі. Технічні знання і досвід BMW Motorrad роблять їх оптимальними для використання на будь-якій дорозі або місцевості і ідеально підходять для всіх стилів їзди.