DTC вносить значний вклад в високий рівень динаміки руху і високу безпеку на дорогах. Особливо при зміні умов їзди на поверхнях з низьким рівнем адгезії, а в разі раптових стрибків коефіцієнтів тертя система Dynamic Traction Control надає неоціненну допомогу.
BMS-X виявляє провертати заднє колесо, порівнюючи швидкості переднього і заднього коліс за допомогою датчиків ABS і даних, виміряних датчиком кутовий швидкості (датчиком нахилу). У таких випадках управління двигуном викликає відповідне зниження крутного моменту приводу, зменшуючи положення запалювання, втручаючись в уприскування палива і впливаючи на положення дросельної заслінки.
На відміну від попередніх систем ASC від BMW Motorrad, похиле положення також визначається за допомогою складних кластерів датчиків і враховується в управлінні з контролем тяги DTC. DTC окремо поєднується з кожним з різних режимів руху, тим самим забезпечуючи максимальну безпеку водіння в будь-який час.
Хоча контроль тяги DTC забезпечує цінну підтримку і являє собою величезний бонус в безпеці для мотоцикліста при прискоренні, як і ABS, він не може протистояти законам фізики. Як і раніше є шанс перейти межі можливого через неправильну оцінку або помилок при їзді, що в крайніх випадках може привести до падіння. DTC (Dynamic Traction Control - динамічний контроль тяги) проте допомагає вам більш правильно і безпечно користуватися можливостями динамічної їзди. Для особливих вимог, наприклад в гоночному використанні, DTC (динамічний контроль тяги) можна відключити.