Підвіска колеса з одностороннім хитним важелем має давні традиції в BMW Motorrad. У порівнянні зі звичайною підвіскою з двома хитними важелями односторонній хитний важіль дозволяє економити на вазі при одночасному забезпеченні більш високої жорсткості при крученні, а також дозволяє виключно просту установку і зняття заднього колеса.
Після відгвинчування колісних болтів зняти заднє колесо дуже просто - при зміні шин, наприклад. Не потрібно торкатися до приводу, тому, наприклад, зберігається правильний натяг зубчастого ременя.
Широка конструкція захищає ексцентриковий підшипник заднього колеса, так що заднє колесо завжди правильно закріплено в поздовжньому напрямку. Задня зубчаста передача, зубчастий ремінь і передня шестерня автоматично вирівняні. Ідеальне поєднання зубчастого ременя і одностороннього хитаючогося важеля унікально в серійному виробництві мотоциклів, і його переваги ще більш спрощують користування мотоциклом.