BMW Motorrad пропонує п'ять різних режимів їзди для різних випадків застосування, наприклад на дорозі, мокрій дорозі або бездоріжжі, вперше на R 1200 GS як заводського додаткового обладнання. Є три різні настройки електронного газу, три різні настройки ABS і чотири налаштування ASC. Їх можна вибрати, натиснувши на правій ручці кнопку Mode (Режим) і утримуючи її натиснутою доти, поки на дисплеї комбінації приладів не з'явиться необхідний режим їзди. Якщо ви потягнете важіль зчеплення, коли рукоятка газу закрита, і приведете поворотний захват важіля в позицію холостого ходу, ваш запит підтвердиться під час їзди і режим переключиться. При повторному запуску мотоцикла на ньому завжди зберігається остання обрана настройка.
Додаткове обладнання включає систему ASC (Automatic Stability Control - автоматичний контроль стійкості) зі спеціальною конфігурацією ендуро для режимів Enduro і Enduro Pro. Воно також включає спеціальну конфігурацію ендуро для стандартної системи ABS від BMW Motorrad, яка також використовується в режимах Enduro і Enduro Pro. Опціональна система Dynamic ESA також інтегрована в «середовище» цього режиму. Цей комплект оптимально пристосовується до режиму їзди (див. Розділ «Підвіска»).
При русі по мокрій дорозі і в складних умовах зчеплення навантаження на гонщика полегшується в режимі «Дощ» завдяки особливо м'яким характеристикам управління і реагування, при цьому повний потенціал крутного моменту і потужності як і раніше залишається доступним. Електронна система управління ASC (Automatic Stability Control - автоматичний контроль стійкості) реагує раніше, ніж в режимі «Дорога». Якщо мотоцикл GS має додаткове обладнання Dynamic ESA, демпфуюча дія передніх і задніх пружинних стійок пом'якшується в залежності від умов.
У режимі «Дорога» системи управління встановлюються таким чином, щоб досягти оптимальної продуктивності на сухих дорогах. Цей режим забезпечує спонтанне і лінійне реагування дросельної заслінки і поєднує в собі ефективну і плавну керованість з рівномірним наростанням крутного моменту.
«Динамічний» режим дозволяє новому BMW R 1200 GS продемонструвати свій спортивний темперамент на дорозі. Ще більш спонтанне і пряме реагування дросельної заслінки, обмежене втручання ASC і жорстке демпфірування в разі додаткового обладнання Dynamic ESA дозволяють використовувати весь потенціал мотоцикла.
У режимі Enduro мотоцикл R 1200 GS демонструє свої найкращі можливості їзди по бездоріжжю. М'яке реагування дросельної заслінки, обмежене втручання в управління Enduro ASC, оптимальний розподіл гальм і ідеальні характеристики управління ABS разом з системою Dynamic ESA (опція) для високої сили зчеплення роблять цей мотоцикл відповідним для нових середовищ ендуро. В результаті навіть гонщики з невеликим досвідом ендуро на бездоріжжі зможуть швидко впоратися з новим R 1200 GS і випробувати радість їзди на ньому. Режим оптимізований для використання зі стандартними шинами.
Для амбітних гонщиків ендуро компанія BMW Motorrad пропонує режим Enduro Pro. При цьому функція ABS дезактивируется ззаду, коли важіль ножного гальма включений; система Dynamic ESA діє в залежності від сили зчеплення і оптимальних характеристик і потужності. ASC координується з професійним використанням ендуро і дозволяє значно більшого прослизання. З цією конфігурацією новий BMW R 1200 GS може продемонструвати свій спортивний темперамент на бездоріжжі, відкриваючи абсолютно новий світ для досвідчених мотоциклістів ендуро і одночасно забезпечуючи чудовий контроль над мотоциклом.