Запатентована передня підвіска Telelever показала, що BMW Motorrad відкриває нові горизонти в техніці підвіски. Система розділяє дві функції - вирівнювання і демпфірування / підвіски коліс просто і ефективно, тим самим покращуючи комфорт при їзді.
Як і у випадку з телескопічною вилкою, колесо також вирівняно по фактичній вилці, яка складається з двох стійок з повзунком і фіксованими вилковими трубками. Це конструкція з максимально можливим покриттям, що забезпечує високий рівень стійкості. Діагональний важіль, з'єднаний з рамою спереду, підтримує вилку і переднє колесо. Завдання підвіски і демпфірування виконуються центральною пружинною стійкою. На відміну від звичайної телескопічної вилки, вилка в системі Telelever повинна бути здатна поглинати тільки низькі моменти під час гальмування і при русі по нерівних поверхнях, що означає, що повзунок і нерухомі вилочні трубки не можуть створювати перешкоди один одному.
Додатковими перевагами цієї конструкції, яка має менші діаметри трубок Telelever в порівнянні зі звичайними телескопічними вилками, є вагова перевага і виключно чутливі характеристики відгуку. Крім того, низькі безпружинні маси і швидкість реагування підвіски забезпечують чудове зчеплення на нерівних дорогах.
Система Telelever пропонує геометрію, спроектовану так, що ноги і, отже, передня частина вилки тільки злегка занурюються при різкому гальмуванні. В результаті мотоцикліст отримує кращий відгук. Ще однією перевагою системи Telelever є можливість електронного управління антиблокувальною системою (ABS), тому ця система більш чутлива. Так як, незважаючи на пульсуючі гальмівні зусилля, коливання відсутні. В цілому система Telelever сприяє більшому комфорту при їзді, дозволяючи мотоциклістам реалізовувати їх спортивні амбіції і одночасно підвищуючи безпеку в критичних дорожніх ситуаціях.