Перевернута телескопічна вилка, в якій верхні трубки фіксовані і мають більший діаметр, ніж нижні, дозволяють домогтися кращої жорсткості шасі і, відповідно, максимальної керованості.
Трубка і траверса для амортизувальних труб виготовлені з алюмінію, що забезпечує конструкції відмінну жорсткість. При цьому безпружинні у такої схеми маси не вище, ніж у звичайної вилки. Хоча внутрішні заглибні трубки мають менший діаметр, ніж звичайні заглибні трубки з перевернутої системою, вони виготовлені з надміцної сталі.
Наприклад, використовувана на BMW F 800 GS перевернута вилка Marzocchi з анодованими алюмінієвими фіксованими вилковими трубками і штоками з магнієвого сплаву з діаметром 45 мм, забезпечує відмінний відгук і максимальну стійкість навіть при високих навантаженнях. Траверси для амортизувальних труб направляють стійкіші до крутіння зовнішні трубки з великим діаметром.
У моделі BMW S 1000 RR використовується перевернута вилка з діаметром штока 46 мм. Цей великий розмір забезпечує істотно більш високу стабільність гальмування в порівнянні зі звичайним розміром 43 мм, а також більш чіткий відгук в повороті - в тому числі завдяки сполучним траверсам з кованого алюмінію.
До речі, вилка перевернутого типу часто дозволяє змінювати висоту передньої частини мотоцикла. Для S 1000 RR вона змінюється в діапазоні 15 мм: мотоцикл можна опустити в порівнянні зі стандартним положенням на 5 мм або підняти на 10 мм. Крім того, можна змінювати і характеристики стиснення і відбою. Загальний хід пружини становить 120 мм, з яких 75 мм - позитивний і 45 мм - негативний хід пружини. Для простого налаштування попереднього напруження пружини і демпфування відскоку / стиснення доступні етапи настройки від 1 до 10. Це означає, що немає необхідності підраховувати клацання, як це відбувається в інших системах, і поточна настройка застосовується в будь-який час.