BMW R 1300 GS втілює унікальну сутність духу GS. У ньому поєднуються відносно невелика вага, потужність 145 к.с. і великий робочий об’єм - 1300 куб.см. Під час розробки ми прагнули максимально зменшити модель замість постійного збільшення розміру. Як результат - неповторна керованість у бильш компактному розмірі. Незважаючи на низьку складність, він має більше стандартного обладнання, ніж будь-яка попередня модель. Дізнайтеся все, що Вам потрібно знати про технічні характеристики та широкий вибір обладнання.
Технічні характеристики
Двигун
Тип
Чотиритактний опозитний двигун з повітряним/рідинним охолодженням з подвійним верхнім і ланцюговим приводом розподільчих валів (BMW ShiftCam)
Діаметр і хід поршня
106,5 мм x 73 мм
Об`єм
1300 см³
Максимальна потужність
145 к.с. (107 кВт) при 7750 об/хв
Макс. обертаючий момент
149 Нм при 6500 об/хв
Ступінь стиснення
13,3 : 1
Контроль викидів
3-компонентний каталізатор із замкнутим циклом
Сумішоутворення
Електронна система впорскування палива
Контроль викидів
Євро-5
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,8 л
Тип пального
Неетильований бензин "Super", 95 RON; адаптивне регулювання якості пального, 91-98 RON
Викиди CO2 за стандартом WMTC
110 г/км
Електрична система
Акумулятор
Літій-іонний акумулятор 12 В / 10 А·год (не обслуговується)
Генератор
Трифазний генератор потужністю 650 Вт (номінальна потужність)
Трансмісія
Зчеплення
Мокре зчеплення, запобіжна муфта, з гідравлічним приводом
Коробка передач
6-ступінчаста коробка передач
Передача крутного моменту
Карданний вал
Контроль тяги
BMW Motorrad DTC
Підвіска / гальма
Рама
Двосекційна рама, що складається з переднього та заднього підрамника та несучого двигуна
Передня підвіска / пружинні елементи
BMW Motorrad EVO-Telelever, центральний амортизатор
Задня підвіска / пружинні елементи
BMW Motorrad EVO-Paralever, литий алюмінієвий односторонній маятниковий механізм, центральна пружинна стійка WAD, попередній натяг пружини повністю регулюється
Хід пружини, спереду / ззаду
190 мм / 200 мм
Колісна база
1518 мм
Виліт передньої вилки
112 мм
Кут нахилу вилки
63,8 °
Колеса
Алюмінієві литі диски
Розмір переднього колеса
3,00 x 19“
Розмір заднього колеса
4,50 x 17“
Передня шина
120/70 R19
Задня шина
170/60 R17
Гальма, передні
Подвійне дискове гальмо, діаметр 310 мм, 4-поршневі супорти
Гальма, задні
Однодискове гальмо, діаметр 285 мм, 2-поршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Система BMW Motorrad Full Integral ABS Pro (оптимізована для роботи в нахилі)
Габарити / вага
Висота
1406 мм (над вітровим склом)
Довжина
2212 мм (над бризковиком)
Висота сидіння, без навантаження
850 мм
Довжина кроку водія, без навантаження
1900 мм
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
237 кг 1)
Суха вага
228 кг
Макс. допустима вага
465 кг
Висота (над вітрозахисним щитком, при власній вазі транспортного засобу по DIN)
1000 мм (над захистом для рук)
ОБЛАДНАННЯ
Стандартна комплектація
- TFT-дисплей із функцією BMW Motorrad Connectivity
- Світлодіодна матрична фара
- Денні ходові вогні
- Система динамічного регулювання тяги (DTC)
- BMW Motorrad ABS Pro (повністю інтегрована)
- 4 режими руху (Eco, Rain, Road, Enduro)
- Система допомоги при рушанні на підйомі (HSC)
- Динамічний контроль гальмування (DBC)
- Динамічний круїз-контроль (DCC)
- Регулювання гальмівного моменту двигуна (MSR)
- Контроль тиску в шинах (TPC)
- Система KeylessRide
- Система обігріву ручок
- Відсік для зарядки смартфона з USB-роз'ємом для зарядки
- Захист рук з вбудованими індикаторами
Додаткове обладнання
- DSA (електронна підвіска з компенсацією навантаження та регулюванням жорсткості пружини)
- Адаптивне регулювання висоти мотоцикла
- Сидіння з підігрівом для водія та пасажира
- Фара Pro
- Додаткова світлодіодна фара
- Riding Assistant
- Ковані колеса
- Система центрального замка.
Спеціальні аксесуари
- Багажна система Vario
- Сумка на бак
- Захист двигуна Enduro
- Захист фари Enduro
- Тонований вітрозахисний щиток
- і багато іншого