Мотоцикл з динамічною продуктивністю для гонщиків, підіймаємим вертикально сидінням для подорожей і витривалістю турера. Тому що BMW S 1000 XR поєднує кращі аспекти всіх трьох світів, щоб створити перший байк BMW Motorrad для екстремального спорту - ідеально для кожної людини, яка цінує продуктивність і комфорт в одному мотоциклі.
Технічні дані
Двигун
Тип
Рядний чотирициліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням, чотири клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал
Діаметр і хід поршня
80 x 49,7 мм
Об`єм
999 куб. см
Максимальна потужність
121 кВт (165 л. с.) при 11 000 об/хв
Макс. обертаючий момент
114 Н·м при 9250 об/хв
Ступінь стиснення
12,0:1
Підготовка пального
Електричний вприск палива
Контроль викидів
Регульований триходовий каталітичний нейтралізатор і вирівнююча трубка, відповідні екологічному стандарту EU4
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
6,7 л
Тип пального
Неетильований бензин преміум-класу з октановим числом 95-98 (RON) (контроль детонації, номінальна здатність навантаження при роботі на паливі з октановим числом 98)
Електрична система
Акумулятор
12 В / 8 А · ч, необслуговуваний
Генератор змінного струму
486 Вт
Трансмісія
Зчеплення
Мокре багатодискове зчеплення з функцією запобігання стрибків, механічне управління
Коробка передач
6-швидкісна синхронізована коробка передач з прямозубими шестернями
Вторинний привід
Ланцюг, передавальне число 17/45
Підвіска / гальма
Рама
Алюмінієва рама мостового типу з несучим двигуном
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута телескопічна вилка, діаметр 46 мм, регулювання відскоку / стиснення
Задня підвіска / пружинні елементи
Алюмінієвий двосторонній маятниковий важіль, центральна амортизаторная стійка, регулювання жорсткості зворотного ходу
Хід пружини, спереду / ззаду
150 мм/140 мм
Колісна база
1548 мм
Виліт передньої вилки
117 мм
Кут нахилу вилки
64,5°
Колеса
Литий алюміній
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
6,00 x 17"
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
190/55 ZR 17
Гальма, передні
Дводисковий гальмо, діаметр 320 мм, плаваючі диски, радіальні чотирипоршневі фіксовані супорти
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 265 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
Антиблокувальна система BMW Motorrad Race ABS, частково вбудована, перемикається
ASC
Система автоматичної стабілізації
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
940 мм
Висота (без дзеркал)
1408 мм
Довжина
2183 мм
Висота сидіння, без навантаження
840 мм (спортивне сидіння HP, високе (аксесуар): 855 мм; комплект підвіски (додаткове оснащення): 790 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1895 мм (спортивне сидіння HP, високе (аксесуар): 1925 мм; комплект підвіски (додаткове оснащення): 1790 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
228 кг*
Макс. допустима вага
444 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
216 кг
Корисний об'єм бака
20 л
Резерв
Близько 4 л
*Всі вимірювання проведені відповідно до директиви ЄС 93/93 / EEC з усіма експлуатаційними рідинами і з заправленим як мінімум на 90% корисним об'ємом паливного бака
Стандартне оснащення
Оснащення
- Прозоре вітрове скло, регульоване в два етапи
- Цільне сидіння (висота сидіння: 840 мм; довжина по внутрішньому шву штанів: 1895 мм)
- Система з одним ключем для запалювання, рульового управління, кришки паливного бака і замків сидінь
- Вбудований замок запалювання і рульового управління
- Регульований важіль ручного гальма
- Багажний відсік під пасажирським сидінням
- Бортова література
Електрична система
- Постійно світяться вогні
- Фари і вогні дальнього світла, розташовані асиметрично
- Багатофункціональний дисплей з регулюванням яскравості
- Однопровідна система (шина CAN)
- Електронний іммобілайзер
- Трифазний генератор 486 Вт і роз'єм живлення 12 В
- Датчик падіння
- Діагностичний інтерфейс
- Система аварійних вогнів
- Димчасті покажчики і світлодіодний задній ліхтар
Спеціальні функції
- 2 регульованих режиму їзди «Дощ» і «Дорога»: антиблокувальна система BMW Motorrad Race ABS і система автоматичної стабілізації (ASC), налаштовані відповідно до режимів їзди
- Багатодискове зчеплення зі зворотним пробуксовкою в масляній ванні, з механічним приводом
- Знімний тримач номерного знака