Інноваційний диференціал заднього моста, завдяки якому зубчастий ремінь передає потужність двигуна заднього колеса, забезпечує чисту, не потребуючу обслуговування передачу енергії. Поєднання одного важеля, який хитається і легкого сплаву стало першим в такому роді для дизайну мотоциклів. Завдяки такій комбінації вторинний привід зрівнявся з чистим, що не вимагає постійного догляду карданним валом. Створений спеціально для BMW Motorrad, зубчастий ремінь не тільки тихо працює, але також має гарантовану довговічність завдяки посиленому арамідному волокну.
Після того як під час первинної перевірки була встановлена правильна напруга, огляд проводиться кожні 10 000 кілометрів, а звичайна заміна проводиться після 40 000 км. Зубчастий ремінь натягнутий через ексцентриковий вал, що направляє заднє колесо в одному хитному важелі. Цей єдиний хитний важіль також гарантує, що заднє колесо ідеально вирівняне в поздовжньому напрямку.
Оскільки зубчастий ремінь постійно розтягується, будь-які можливі реакції зміни навантаження зводяться до мінімуму, що надзвичайно вигідно в порівнянні зі звичайним ланцюговим приводом. Реакції зміни навантаження додатково зменшуються демпфером, забезпеченим чотирма еластомірними блоками. Зубчасто-ремінний привід, виготовлений з нержавіючої сталі, і вихідна шестерня коробки передач з внутрішнім сталевим сердечником забезпечують довговічність приводу. Зубчасте кільце виконано з металокерамічного сплаву. В цілому, ця комбінація забезпечує найменший знос. Через те, що вторинний привід має більш легку конструкцію, ніж привід ланцюга в загальному, центробіжні сили нижче, що підвищує ефективність передачі енергії.