Завдяки BMW R nineT Pure ви можете втілити в життя ваші уявлення про мотоспорт: цьому сприяє бездоганний і класичний дизайн родстера. Тим самим ви отримуєте численні можливості для тюнінга. Адже вам мотоцикл повинен ідеально підходити до вашого образу життя. Як і перший мотоцикл BMW в 1923 році, він має опозитний двигун. Дізнайтеся все про технічні дані і стандартному обладнанні R nineT Pure тут.
Технічні дані
Двигун
Тип
Чотиритактний двоциліндровий опозитний двигун з повітряним / масляним охолодженням, чотири радіальних клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал, центральний балансування вал
Діаметр і хід поршня
101 мм x 73 мм
Об`єм
1170 куб. см
Номінальна потужність
110 л.с. (81 кВт) при 7750 об/хв
Макс. обертаючий момент
116 Н·м при 6000 об/хв
Ступінь стиснення
12,0:1
Підготовка пального
Електронний вприск палива з впускний трубою, електронне управління двигуном з відключенням при перевантаженні, подвійне іскрове запалювання
Контроль викидів
Регульований триходовий каталізатор, що відповідає стандарту викидів EU4
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
5,3 л
Тип пального
Неетильований бензин, октанове число 95-98 (RON) (номінальна потужність з октановим числом 98 (RON))
Електрична система
Генератор змінного струму
Трифазний генератор 720 Вт
Акумулятор
12 В / 14 А·ч, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Гідравлічне однодискове сухе зчеплення
Коробка передач
Шестиступінчаста коробка передач зі спіральними зубами і синхронізатором
Вторинний привід
Карданна передача
Підвіска / гальма
Рама
Трьохсекційною рама, що складається з передньої частини і двосекційною задньої частини, що несе двигуна / коробки передач, пасажирську раму можна зняти для їзди в поодинці
Передня підвіска / пружинні елементи
Телескопічна вилка з діаметром опори 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий односторонній маятниковий важіль з підвіскою BMW Motorrad Paralever, центральна амортизаторная стійка, безступінчата регулювання попереднього навантаження пружини, регулювання жорсткості зворотного ходу
Хід пружини, спереду / ззаду
125 мм/120 мм
Колісна база
1493 мм
Виліт передньої вилки
105 мм
Кут нахилу вилки
63,4°
Колеса
Спицеві литі диски
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
5,50 x 17”
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
180/55 ZR 17
Гальма, передні
Дводискове гальмо, діаметр 320 мм, 4-поршневі фіксовані супорти
Гальма, задні
Однодискове гальмо, діаметр 265 мм, двопоршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
BMW Motorrad ABS
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
900 мм
Висота
1250 мм
Довжина
2105 мм
Висота сидіння, без навантаження
805 мм (кастомізоване переднє сидіння (аксесуар): 795 мм; низьке сидіння (додаткове оснащення): 775 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1785 мм (кастомізоване переднє сидіння (аксесуар): 1775 мм; низьке сидіння (додаткове оснащення): 1730 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
219 кг*
Макс. допустима вага
430 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
211 кг
Корисний об'єм бака
17 л
Резерв
Близько 3.5 л
Стандартне оснащення
Оснащення
- Сталевий паливний бак, 17 л
- Двосекційний сидіння (висота сидіння: 805 мм)
- Знімні пасажирські підніжки з пасажирської рамою
- Система з одним ключем для запалювання, рульового управління і паливного бака
- Важіль гальма і важіль зчеплення регулюються - кілька налаштувань
- Бортова література і інструменти
- Бічні стійки з вимикачем
Спеціальні функції
- Антиблокувальна система BMW Motorrad ABS
Електрична система
- Постійно світяться вогні і система аварійних вогнів
- Багатофункціональний дисплей на тахометрі
- Роз'єм живлення
- Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
- Електронний іммобілайзер
- Інтерфейс для діагностики
- Генератор, 720 Вт
- Білі покажчики повороту і світлодіодний задній ліхтар