Висока продуктивність - чорним по білому. З самого першого моменту стає очевидно, що HP4 RACE - це винятковий байк. Реальні здобутки та високий рівень інженерного мистецтва відображені і в технічних показниках. Кожна деталь, а також вся робота наших фахівців, від повністю карбонової рами до посадки клапана, дозволили досягти в HP4 RACE наступних характеристик.
Технічні дані
Двигун
Тип
4-циліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням, по чотири титанових клапани на циліндр, два верхніх гоночних розподільних вала, фрезерований масляний піддон, шатун Pankl, прецизионно збалансований полегшений колінчастий вал.
Діаметр і хід поршня
80 мм x 49,7 мм
Об`єм
999 куб. см
Номінальна потужність
158 кВт (215 л.с.) при 13 900 об./Хв (максимальна швидкість 14 500 об./Хв)
Макс. обертаючий момент
120 Нм при 10 000 об./Хв
Ступінь стиснення
13,7–13,9 : 1
Підготовка пального
Електронний гоночний вприск, змінна довжина впускного колектора, чотири обираних режими.
Контроль викидів
Електронний гоночний вприск, змінна довжина впускного колектора, чотири обираних режими.
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
понад 300 км/год
Тип пального
Неетильований бензин Superplus, мінімальне октанове число 98 (RON)
Електрична система
Генератор змінного струму
406 Вт
Акумулятор
12 В/5 Ач, літій-іонний, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Багатодискове зчеплення в масляній ванні, зчеплення з функцією запобігання ривків, механічне управління.
Коробка передач
Шестиступінчаста гоночна трансмісія постійного зачеплення (EVO) з прямозубими шестернями (передачі 1, 2, 4, 5 і 6).
Вторинний привід
16/43 (регулюється як частина комплекту обладнання: зірочка 15, 16, 17, колесо 41, 42, 43, 44, 45).
Антибуксувальна система
DTC, регулюється на 15 ступенів.
Гальмо двигуна
EBR, регулюється на 15 ступенів.
Підвіска / гальма
Рама
Карбонова монококова рама RTM з кутом повороту рульової колонки і регулюванням поворотного механізму хитного важеля, несучим двигуном.
Задня рама
Вуглецева монококовая задня рама з регулюванням висоти сидіння (3 положення, діапазон регулювання 30 мм).
Передня підвіска / пружинні елементи
Вилка Öhlins FGR 300 WSBK, регульоване демпфірування відскоку і стиснення, регульоване попереднє напруження пружини, регульований демпфер керма Öhlins SD052, система швидкої зміни переднього колеса завдяки обертовим ніжкам вилки з ковпаком переднього колеса (щоб змінити колесо, не потрібно знімати гальмівні супорти), жорсткість пружини 10,5 Н / мм.
Задня підвіска / пружинні елементи
Алюмінієвий хитний важіль WSBK, центральна пружинна стійка Öhlins TTX 36 GP, регульоване демпфірування відскоку і стиснення, регульоване попереднє напруження пружини, регульована точка повороту верхньої пружинної стійки (0/3 мм), регульоване відхилення пружинної стійки (довжина натяжна стійки), контактні поверхні для втулки коліс на натяжитель цепи для простої ("без рук") інсталяції колеса, натягач ланцюга титанове зовні, алюмінієве всередині, допоміжні підставки CFRP на хитному важелі, жорсткість пружини 95 Н / мм.
Хід пружини, спереду / ззаду
130 мм/120 мм
Колісна база
1440 мм
Кастор
102,5 (регулюється в діапазоні від 95 до 112)
Кут повороту рульової колонки
65,5° (регульований 0,0°, +/- 0,5°, +/- 1°)
Натяжна стійка
113 мм (змінна регулювання +/- 5 мм, безступінчата з кроком 0,1 мм)
Шарнір хитається важеля
-3 мм по K46Mü3 (регульований + -4 мм, + -3 мм, + -2 мм, + -1,0 мм) -> (позначення HP4R «-2» відповідає K46MÜ3 «-3» = стандарт)
Довжина коливається важеля
604 мм
Зсув перемички амортизувальних труб
30 мм (регульовані значення 26 мм, 28 мм, 32 мм)
Колеса
Карбонові колеса з впресованну колісної проставкой для спрощення установки колеса.
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
6,00 x 17"
Передня шина
120/70 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Задня шина
200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Гальма, передні
Дводисковий гальмо Brembo Racing, T-подібні плаваючі гоночні гальмівні диски, діаметр 320x6,75 мм, 4-поршневий моноблочний фіксований супорт WSBK GP4-PR з титановими поршнями, головний циліндр Brembo Racing RCS19X18, з регульованим важелем гальма Brembo Racing, важіль зчеплення Brembo Racing (без перемикача зчеплення).
Гальма, задні
Однодисковий гальмо Brembo Racing, 4-поршневий фіксований супорт WSBK з титановими поршнями, діаметр гальмівного диска 220x4,0 мм.
Система підніжок
Система жорстких підніжок, фрезерованих з алюмінію і регульованих в восьми положеннях
Випускні клапани на гальмівних магістралях
Швидкі випускні клапани «Stahlbus» у всіх необхідних місцях для прокачування гальм.
Ергономіка керма
Вигин керма зі змінною регулювання (15 °)
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
777
Висота
1193
Довжина
2070
Висота сидіння, без навантаження
831 мм (низьке/високе водійське сидіння, 816/846 мм)
Внутрішня крива ніг без навантаження
приблизно 1859 мм (низьке/високе водійське сидіння, 1829 мм/приблизно 1889 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
171,4 кг
Суха вага
146 кг*
Корисний об'єм бака
17,5 л
Резерв
приблизно 4 л
Стандартне обладнання
Устаткування
- BMW Motorrad Race DTC (динамічний контроль тяги) +/- 7
- EBR (Регулювання гальмівного механізму двигуна) +/- 7
- 4 режими їзди (WET, INT, DRY1, DRY2,)
- Запис 2D-даних / запис на накопичувач / час кола / GPS, 2D-панель приладів, запис 2D-даних, підготовлена для датчиків ходу пружини / датчиків гальмівного тиску
- Обмежувач піт-лейн
- Launch Control
- система регульованих підніжок (8 позицій), регульований кермо (вигин), перемичка для амортизувальних труб з регулюванням зміщення (частина комплекту обладнання), регулювання висоти сидіння, регулювання кута повороту керма (частина комплекту обладнання)
- Асистент перемикання передач HP4 Race (вище / нижче), що входить в комплект поставки
- Блок кнопок WSBK
- Захист важеля гальма HP Race
- вторинна передача регулюється за допомогою комплекту обладнання: зірочка 15, 16, 17 // колесо 41, 42, 43, 44, 45)