На якій би місцевості вас ні трясло, BMW F 850 GS стане для вас надійним компаньйоном завдяки його видатним талантам і виключно високої продуктивності як на дорозі, так і по бездоріжжю. Воно й не дивно! З такими-то технічними особливостями і стандартним обладнанням на борту.
Технічні дані
Двигун
Тип
4-тактний двоциліндровий двигун з водяним охолодженням, чотирма клапанами на циліндр, подвійним верхнім розподілвалом і можливістю змащення сухого картера
Діаметр і хід поршня
84 мм x 77 мм
Об`єм
853 куб. см
Номінальна потужність
70 кВт (95 л.с.) при 8250 об./хв
Зниження вихідної потужності OE: 35 кВт (48 л.с.) при 6500 об./хв
Звичайне неетильоване паливо з октановим числом 91: 66 кВт (90 л.с.) при 8000 об./хв
Макс. обертаючий момент
92 Н·м при 6250 об./хв
Зниження вихідної потужності OE: 63 Н·м при 4500 об./хв
Звичайне неетильоване паливо з октановим числом 91: 86 Н·м при 6250 об./хв
Ступінь стиснення
12,7:1
Підготовка пального
Електронний вприск
Контроль викидів
3-ходовий каталітичний нейтралізатор із замкнутим контуром, відповідає стандарту викидів EU-4
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
Більше 200 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,1 л
Тип пального
Неетильований супербензин з октановим числом 95 (RON)
Звичайне неетильоване паливо з октановим числом 91 (RON)
Електрична система
Генератор змінного струму
Постійний магнітний генератор 416 Вт (номінальна потужність)
Акумулятор
12 В / 10 А·ч, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Багатодискове мокре зчеплення (захист від стрибків), механічне управління
Коробка передач
Несинхронізованих 6-ступінчаста коробка передач, вбудована в картер
Вторинний привід
Приводний кільцевий ланцюг з амортизацією в ступиці заднього колеса
Підвіска / гальма
Рама
Мостова рама, сталева оболонка конструкції
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута телескопічна вилка, Ø 43 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Литий алюмінієвий подвійний поворотний важіль, центральна пружинна стійка WAD, попереднє напруження пружини з гідравлічним регулюванням, регулювання демпфірування відскоку
Хід пружини, спереду / ззаду
204 мм/219 мм (комплект для понижения подвески, OE: 184 мм/199 мм)
Колісна база
1593 мм
Кастор
126 мм
Кут повороту рульової колонки
62°
Колеса
Колеса з перехрещеними спицями
Розмір переднього колеса
2,15" x 21"
Розмір заднього колеса
4,25" x 17"
Передня шина
90/90-21
Задня шина
150/70 R17
Гальма, передні
Подвійний дисковий гальмо, диски з плаваючим гальмом, Ø 305 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Гальма, задні
Одинарний дисковий гальмо, Ø 265 мм, однопоршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
ABS від BMW Motorrad (розчіплююча)
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
922 мм
Висота (без дзеркал)
1356 мм
Довжина
2305 мм
Висота сидіння, без навантаження
860 мм (комплект для пониження підвіски, OE: 815 мм; низьке сидіння, OE: 835 мм; комфортне сидіння, OE: 875 мм; ралійне сидіння, OE: 890 мм)
Внутрішня крива ніг без навантаження
1910 мм (комплект для пониження підвіски, OE: 1830 мм; низьке сидіння, OE: 1870 мм; комфортне сидіння, OE: 1950 мм; ралійне сидіння, OE: 1980 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
229 кг*
Макс. допустима вага
445 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
216 кг
Корисний об'єм бака
15 л
Резерв
Близько 3,5 л
Стандартне обладнання
- ABS від BMW Motorrad
- ASC (автоматичний контроль стійкості)
- Режими їзди: «Rain» (дощ) / «Road» (дорога)
- Професійний бортовий комп'ютер
- Світлодіодний задній ліхтар
- Роз'єм для зарядки 12 В
- Регульований важіль ручного гальма і важіль зчеплення
- Захист двигуна
Додаткове обладнання
- Dynamic ESA (електронне регулювання підвіски)
- DTC (антипробуксовочна система)
- Професійні режими їзди: «Dynamic» (динамічний) / «Enduro» (ендуро) / «Enduro Pro» (професійний ендуро)
- Світлодіодна фара зі світлодіодними денними ходовими вогнями
- Система підключення з повнокольоровим 6,5-дюймовим TFT-дисплеєм
- Професійний помічник перемикання передач
- Система Keyless Ride
- RDC (контроль тиску в шинах)