Інноваційний мультіконтролер був представлений в секторі мотоциклів в кінці 2009 року в рамках інтегрованої концепції управління. Завдяки відмінному розташуванню в межах досяжності з внутрішньої сторони лівої рукоятки керма, він замінює функціональний блок, який раніше був встановлений на кермі. Основною перевагою мультіконтролера над блоком елементів управління є те, що їм можна керувати вручну, не знімаючи рук з керма. Управління мультіконтролером здійснюється шляхом повертання вгору і вниз або нахилу вліво і вправо. На відміну від блоку клавіш, водій може управляти мультіконтролером, не відводячи погляду від дороги. За допомогою функції Bluetooth в аудіосистеми на динаміки в шоломах водія і пасажира на задньому сидінні передаються звукові, телефонні і навігаційні сигнали. Мультіконтролер має ще одну відмінну рису в плані комфорту: водії можуть використовувати його для регулювання гучності динаміків в шоломах, постійно тримаючи руки на кермі.
На додаток до роботи з аудіосистемою, мультіконтролер також може використовуватися для вибору інших функцій меню на кольоровому дисплеї TFT. До них відносяться бортовий комп'ютер, ESA II, навігаційна система і система обігріву ручок і сидіння. Водії також можуть отримати доступ до меню установки для настройки своїх параметрів користувача і машини. Як приклади можна привести зміну мови користувача або настройку ксенонової фари для правостороннього і лівостороннього руху.
Структура меню була розроблена спеціально для вимог їзди на мотоциклі і оптимізована відповідно до результатів серії користувальницьких випробувань. Для забезпечення безпеки руху була розроблена як можна більш проста структура меню з мінімальною кількістю підміню. Кількість функцій, які активуються в режимі їзди, також було зменшено. Програмуючи улюблену кнопку, водії можуть користуватися прямим доступом до своїх найважливіших функцій (наприклад, меню навігаційної системи). Це призвело як до практичного скорочення числа клавіш, так і до підвищення зручності використання.