Новий шестициліндровий двигун BMW оснащений найсучаснішою цифровою системою управління двигуном на ринку (BMS-X = управління двигуном BMW X). Найбільш важливими характеристиками є абсолютно послідовна система уприскування палива для шести циліндрів, швидка обробка комплексних сигналів датчиків з використанням новітніх засобів мікроелектроніки, компактна компоновка, мала вага і самодіагностика. Таким чином, новаторська функція BMW Motorrad в області розробок систем електронного управління двигуном, що утримується протягом тривалого часу, продовжує вдосконалюватися.
Управління двигуном на основі альфа-n з інтерфейсом крутного моменту враховує безліч факторів, що впливають. Він дозволяє налаштовувати заданий крутний момент і роботу двигуна з урахуванням чутливості до широкого спектру обмежуючих умов.
Основою для цього управління двигуном є кількість всмоктуваного повітря, яке визначається опосередковано через кут апертури і швидкість обертання. Система управління двигуном формує індивідуально скоординовані значення для кількості вприскування і часу запалювання з використанням додаткових параметрів двигуна і навколишнього середовища (включаючи температуру двигуна, температуру повітря, атмосферний тиск) разом з характерними картами і функціями корекції, які були збережені. Тип палива вказується як Super без свинцю, тобто з октановим числом не менше 95.