ІДЕАЛЬНА ВЗАЄМОДІЯ ОСНОВНИХ ЕЛЕМЕНТІВ
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з рідинно/масляним охолодженням та BMW ShiftCam
Коли важливий кожен міліметр - і в двигуні теж
Двигун M RR має максимальну швидкість обертання 15100 об/хв і відмінно зарекомендував себе в WSBK. Тут міліметри вирішують все, ось лише деякі з переваг: впускні канали, повністю виготовлені на верстаті з ЧПУ; легкі ковані поршні з удосконаленими поршневими кільцями, які значно зменшують витрату мастила; вузькі і легкі коромисла; титанові клапани; оптимізовані розподільні вали; титановий шатун Pankl, який на 340 г легше, ніж у S 1000 RR. Крім того, технологія BMW ShiftCam для зміни фаз газорозподілу і підйому клапанів. А також система впуску з більш короткими каналами, яка покращує впорскування на високих швидкостях.
Безкомпромісне прискорення - тільки навпаки
Після року використання в WorldSBK і на гоночних треках по всьому світу, про гальма М все ще можна з упевненістю сказати, що вони кращі в своєму класі. Насправді навіть ще кращі. Нещодавно розроблені гальмівні повітроводи M охолоджують гальмівні супорти на 10 градусів під час гонок, в залежності від траси - для ще більшої ефективності. Гальма M були і залишаються абсолютним еталоном
ВИГЛЯД ПЕРЕМОЖЦЯ
Справжня досконалість
Передня частина була аеродинамічно оптимізована і має карбоновий обтічник з помітною структурою та смуги в стилі M, демонструючи прагнення до перемоги до найдрібніших деталей. А новий дизайн задньої частини робить M RR ще більш динамічним. Кронштейн номерного знаку з інтегрованою підсвіткою також став ще більш компактним.