loader

DUOLEVER.

МАКСИМАЛЬНАЯ ТОЧНІСТЬ КЕРУВАННЯ І НАПРЯМКИ РУХУ.

Передня підвіска Duolver від BMW Motorrad поєднує в собі максимально можливий комфорт при їзді і чутливий зворотний зв'язок з чудовою стійкістю у напрямку. При її розробці інженери BMW Motorrad використовували запатентовану конструкцію британського винахідника Нормана Хоссака. Ще в 1980-х роках він відповідав за подвійну передню підвіску передніх коліс з діагональним важелем на деяких моделях BMW.

 

З точки зору кінематики передня підвіска Duolever включає в себе чотириштиркові з'єднання, в якому два діагональних важеля, виконаних з кованої сталі, прикріплені до рами за допомогою роликових підшипників. Вони направляють надзвичайно стійкий до крутіння повзунок вилки, який виконаний з алюмінію методом лиття під тиском і візуально схожий на звичайну вилку. Центральна підвіска, яка з'єднана з нижньою частиною двох діагональних важелів і підтримується на рамі, виконує функції підвіски і амортизації.

Шарнірне зчленування трапецієподібної форми, яке тримається на рульовій колонці і повзунку вилки, пов'язане з кермом. Воно передає рух рульового управління. На відміну від телескопічних вилок, конструкція Duolever виходить повністю без будь-яких повзунків і нерухомих вилочних труб. У той же час вона розділяє дві функції - рульове управління і демпфірування - один від одного навіть більше, ніж перевірений Telelever. Цей ефект поділу функцій рульового управління і підвіски призводить до максимального комфорту і зчепленню з дорогою для мотоциклістів, що дозволяє їм отримувати абсолютно нові відчуття.

Перевагою цієї передньої підвіски, яка в даний час є найбільш інноваційною серед підвісок мотоциклів, є її очевидна стійкість до крутіння. У той час як повзунки і нерухомі вилочні труби на звичайній телескопічній вилці скручуються як убік, так і вздовж під час стиснення / відскоку пружин і рульового управління, передня підвіска Duolever від BMW Motorrad не має таких негативних ефектів. Її два діагональних важеля поглинають сили, що виникають під час стиснення і відскоку, зберігаючи стабільність повзунка вилки. Таким чином запобігає будь-яке крутіння, а передня підвіска дуже точна. Відповідно, команди рульового управління мотоцикліста виконуються негайно, і зворотний зв'язок з переднім колесом повністю зрозумілий у всіх дорожніх ситуаціях.

Цільове розташування поздовжнього рульового підшипника також забезпечує кінематичний контроль клювка, як і раніше з Telelever. У той час як звичайна телескопічна вилка сильно стискається під час маневрів раптового гальмування або навіть стає твердою, з Duolever достатній залишковий хід пружини навіть зберігається в цих ситуаціях, так що мотоцикліст може гальмувати дуже пізно і тим не менш підтримувати стійкий напрямок на вигинах.

Також стало можливим реалізувати напрямок ухилення переднього колеса при русі по нерівних поверхнях на Duolever, таким чином, це схоже на поведінку телескопічної вилки. У поєднанні з низькими безпружинними масами і низькими силами відриву системи це призводить до надзвичайно чутливих і комфортних характеристик реакції

Передня підвіска Duolver від BMW Motorrad поєднує в собі функції, які до сих пір були несумісні, а саме стійкість при русі на високій швидкості, гнучке маневрування, точне рульове управління і стійку у напрямку ефективність гальмування у всіх діапазонах швидкостей.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Підвіска.

Підвіска.

Точність і маневреність у всіх ситуаціях.
Дізнатись більше
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Дізнатись більше