loader

ДВОЦИЛІНДРОВИЙ ОПОЗИТНИЙ ДВИГУН ОБ'ЄМОМ 1200 КУБ. СМ.

ЩЕ БІЛЬШ ПОТУЖНИЙ, ЛЕГКИЙ І ЕКОНОМІЧНИЙ.

Наші двоциліндрові опозитні двигуни з характером втілюють BMW таким чином, яким захоплюються вже більше 8 десятиліть – чудовим, високопродуктивним і надійним. Ще більш потужні, легкі і досконалі сучасні мотоцикли мають низьку витрату палива. Завдяки технології повітряного/масляного охолодження і чотирьох клапанів технічний принцип нового двоциліндрового двотактного двигуна з подвійним верхнім розподільним валом на кшталт традиційним двоциліндровим опозитним двигунам BMW Motorrad – це абсолютно нова розробка.

Розроблений для більш високих швидкостей, новий протиточний подвійний двигун має два ланцюгових розподільних вала (DOHC) для кожного циліндра з клапанами, які приводяться в дію додатковими легкими високошвидкісними роликовими повторювачами. Радіальне розташування чотирьох клапанів дозволило створити дуже компактну конструкцію камери згоряння. Як і у випадку з попередньою моделлю, суміш запалюється через дві свічки запалювання. Колишня ступінь стиснення 12,0:1 також підтримується, в той час як управління детонацією дозволяє використовувати паливо Super (plus) з октановим числом 95-98. Номінальна здатність навантаження визначена на рівні октанового числа 98.

Горизонтальне розташування розподільних валів в напрямку руху на новому протидіючим двигуні призвело до появи двох спеціальних технічних характеристик. Кожен розподільний вал управляє одним впускним і випускним клапаном, а кулачки звужуються через радіальне розташування клапанів. Час управління впускним і випускним отворами для двох розподільних валів було оптимізовано для особливо інтенсивного вивільнення потужності в нижньому і центральному діапазоні швидкостей і в той же час з більшою потужністю газу.

У порівнянні з попередньою моделлю діаметри клапанних головок були збільшені з боку впускання з 36 до 39 міліметрів, а на стороні вихлопу – з 31 до 33 міліметрів. Зазор клапана був cкомпенсован за рахунок використання легких напівсферичних прокладок. Хід на відкриття був збільшений на стороні впуску та випуску з 10,54 і 9,26 мм раніше до 10,8 міліметрів для більшого вільного поперечного перерізу клапана. Завдяки цьому двигун має чудові характеристики і є моделлю з видатною динамікою, що приносить чисте задоволення від збільшення оборотів, що стає очевидно навіть на найнижчих швидкостях.

Ще одна важлива мета розробки нового противоточного подвійного двигуна полягала в поліпшенні плавності ходу завдяки використанню балансувального вала. Він компактно переміщується всередині порожнього допоміжного валу для приводу розподільного вала, забезпечуючі тим самим плавність і режим м'якого примусового холостого ходу по всьому діапазону швидкостей двигуна без зменшення типовий характер двох циліндрів.

Було збережено попереднє співвідношення між отвором і ходом від 101 до 73 міліметрів і, отже, зміщення 1,170 см3. Колінчастий вал і шатун також були збережені разом зі своїми підшипниками, в той час як два поршня з литого алюмінію були перероблені відповідно до зміни камери згоряння.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Двигун і трансмісія.

Двигун і трансмісія.

Від противоточного подвійного двигуна до циліндра.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ