loader
C evolution
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW C EVOLUTION.

МАЙБУТНЄ ВЖЕ НАСТАЛО.
BMW C evolution – це електрична тяга без будь-яких компромісів. Навпаки: цей максі-скутер поєднує в собі керованість, динаміку і функціональність. А ще – він притягує до себе погляди! Потужна динаміка дозволяє вам залишити позаду не тільки шум і вихлопні гази, але і всіх на світлофорі. C evolution швидко доставить вас до місця призначення і забезпечить задоволення від їзди, яке ви чекаєте від BMW. А завдяки запасу ходу до 160 кілометрів, воно буде тривати цілий день. Чотири режими їзди та інтелектуальна рекуперація енергії при гальмуванні – C evolution дозволяє жити в майбутньому вже сьогодні.

ДИЗАЙН C EVOLUTION

Ми не передбачаємо майбутнє. Ми його створюємо.

Стиль C evolution футуристичен, але в той же час не залишає сумнівів – це стовідсотковий BMW. Світлодіодне денне ходове світло, світлодіодні ліхтарі і великий кольоровий TFT-дисплей підкреслюють технології, що ховаються всередині цього інноваційного максі-скутера. Ефектна розділена передня частина відсилає до спортивних моделей BMW Motorrad, а нова комбінація кольорів Mineral Grey Metallic / Black в поєднанні з ефектними деталями створюють приголомшливе враження. Деталі, такі як контрастні шви на сидінні або тоноване вітрове скло, завершують суперсучасний дизайн.
1/5

ПОТУЖНИЙ ЕЛЕКТРОДВИГУН

Електричний двигун з рідинним охолодженням
35
кВт (48 к.с.) при 4650 об. / хв
2.8
с - прискорення від 0 до 50 км / год
72
Н · м - макс. обертаючий момент
160
км - запас ходу на основі WMTC

Електричний двигун з рідинним охолодженням

Енергійний привід.

Енергійний привід.

На відміну від традиційних двигунів внутрішнього згоряння, електричний мотор в C evolution відрізняється миттєвими і лінійними реакціями. Весь крутний момент доступний з самого старту.

При значенні пікової потужності 35 кВт (48 к.с.) і 72 Н · м крутного моменту на вихідному валі, цей двигун видає фактичний крутний момент 600 Н · м на задньому колесі. Максимальна швидкість обмежена електронікою на швидкості 120 км/год, щоб оптимізувати споживання енергії і, отже, запас ходу. C evolution розганяється від 0 до 50 км/год за блискавичні 2,8 секунди, тому, коли загориться зелене світло, перевага буде тільки у вас.

АКУМУЛЯТОР І ТЕХНОЛОГІЯ ЗАРЯДКИ

Акумулятор C evolution

Акумулятор C evolution

Акумулятор C evolution

Акумулятор C evolution

Технології BMW i.

Технології BMW i.

Блок акумуляторів BMW C evolution складається з трьох модулів, кожен з яких має дванадцять літієво-іонних батарей. Завдяки акумуляторам останнього покоління ємністю 94 А · год дальність ходу С evolution складає до 160 кілометрів (по WMTC).

Повністю водонепроникний корпус акумуляторної батареї виконаний з литого під тиском алюмінію, а також містить всю електронну систему управління і зарядки. Він одночасно є силовою структурою і захищає модуль літій-іонного акумулятора від ударів.

Технологічним джерелом натхнення для акумулятора C evolution послужив BMW i. Батареї максі-скутера модулі ідентичні тим, які використовуються в BMW i3, і виробляються на тому ж заводі в Дінгольфінге, Німеччина. Частини електронної системи управління також були запозичені у моделей i3 і i8. Вона контролює напругу, струм і температуру, а також гарантує надійне включення і відключення високої напруги.

Повний заряд задоволення від їзди.

Батарея в BMW C evolution заряджається за допомогою вбудованого зарядного пристрою – або від звичайної побутової розетки, або на зарядній станції. Гніздо зарядного штекера максі-скутера сумісно з автомобільним роз'ємом типу 1. Стандартний кабель зарядного пристрою має вилку для підключення до розеток домашньої мережі. В якості альтернативи можна скористатися кабелем зарядного пристрою режиму 3, щоб мати можливість використовувати загальнодоступні зарядні станції або настінні зарядні пристрої. Це забезпечує доступ до трифазного струму 16 А для більш швидкої зарядки.

Скорочення часу зарядки особливо практично в повсякденному використанні. Як і новий режим Silent Charge, який заряджає трохи довше, але набагато тихіше.

Повний заряд задоволення від їзди.
Повний заряд задоволення від їзди.

ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ C EVOLUTION

Спонукувані інноваціями.

Спонукувані інноваціями.

C evolution встановлює нові технологічні стандарти і при цьому відрізняється неймовірною практичністю. Завдяки чотирьом режимам водіння C evolution має характер, що ідеально відповідає побажанням водія. Чи хочете ви їхати розслаблено або динамічно – C evolution підтримає ваше бажання. А такі новаторські функції, як асистент заднього ходу і противобуксовочна система з функцією контролю крутного моменту (TCA), говорять про одне: поїздка на цьому максі-скутері буде максимально простою і безпечною.

Система контролю крутного моменту (TCA).
Система контролю крутного моменту (TCA).

Все під контролем! Електронна система управління двигуном постійно вимірює фактичну швидкість обертання заднього колеса і при необхідності зменшує крутний момент. Система контролю крутного моменту (TCA) працює аналогічно системі ASC (автоматичний контроль стійкості), запобігаючи неконтрольованій пробуксовці – особливо при старті.

При рекуперації енергії при гальмуванні система TCA також запобігає блокуванню заднього колеса через надмірний крутний момент. Антиблокувальна система гальм також входить в стандартну комплектацію.

Асистент заднього ходу.
Асистент заднього ходу.

Задній хід дуже складно реалізувати в мотоциклах і скутерах з двигунами внутрішнього згоряння, але у випадку з BMW C evolution вона входить в стандартну комплектацію. У місті ця функція полегшує маневрування і виїзд з паркувальних місць, де простір обмежений. Асистент заднього ходу активується за допомогою перемикача на кермі, і на екрані відображається включення заднього ходу.

Рекуперація енергії при гальмуванні.
Рекуперація енергії при гальмуванні.

При гальмуванні електродвигун BMW C evolution автоматично перетворюється в генератор, і кінетична енергія перенаправляється назад в акумулятор у вигляді електричної енергії. Результатом цього є підвищена енергоефективність і, в свою чергу, збільшений запас ходу.

Рекуперація передбачає створення штучного крутного моменту, сила якого залежить від ступеня рекуперації. Для водія цей момент ведення відчувається як знайоме за звичайними скутерами і мотоциклами «гальмування двигуном».

Чотири режима водіння.
Чотири режима водіння.

У BMW C evolution є чотири режими водіння, які можна перемикати прямо під час руху за допомогою перемикача на правій ручці керма:

ROAD:
Середня інтенсивність рекуперації, максимальне прискорення. Стандартний режим.

ECO PRO:
Максимальна інтенсивність рекуперації, обмежене прискорення. Дальність ходу збільшується на 10-20%.

DYNAMIC:
Максимальна інтенсивність рекуперації, максимальне прискорення. Дозволяє «їздити без гальмування» / дає відчуття «однієї педалі».

SAIL:
Відсутність рекуперації гальмування, повне прискорення. Максимально розслаблений рух накатом без уповільнення.

Багатофункціональний кольоровий TFT-дисплей.
Багатофункціональний кольоровий TFT-дисплей.

Замість аналогових приладів BMW C evolution має один центральний цифровий дисплей. Великий, легко читаємий кольоровий екран, виконаний за технологією TFT, відображає всі відомості і функції бортового комп'ютера, такі як швидкість, температура, пробіг тощо. Також передбачений індикатор заряду акумулятора і два покажчика – витрати енергії (ePOWER) і рекуперації (CHARGE).

На додаток до знайомих символах на контрольній панелі, у BMW C evolution є і нові символи, які згідно із законом повинні бути у всіх електричних транспортних засобів. Наприклад, тут є індикатори потенційної помилки в ізоляції або індикатори обмеження потужності в разі перевантаження електрообладнання.

Гібридна рама з низьким центром ваги.
Гібридна рама з низьким центром ваги.

При розробці шасі BMW C evolution у нас було чітке завдання: досягти найкращих результатів по стійкості руху на високих швидкостях і оптимальної керованості в умовах інтенсивного міського руху. Низький центр ваги, який забезпечувався б акумулятором, полегшує управління і забезпечує дуже легку керованість при русі на невеликій швидкості.

Інтеграція електроприводу вимагає абсолютно нового підходу до конструкції підвіски. Корпус акумуляторної батареї замінює звичну основну раму: в ній є підшипник для кріплення одностороннього маятника.

Кріплення переднього і заднього колеса здаються майже звичайними. У BMW C evolution спереду встановлена ​​перевернута вилка з ходом 120 мм. Заднє колесо кріпиться на односторонньому маятнику з ходом пружини 115 мм.

Колеса і гальма в BMW C evolution такі ж, як в моделях C 650 Sport або C 650 GT. Система BMW Motorrad ABS заснована на двоканальній системі Bosch, відомої за цими двома максі-скутерами. Однак для системи рекуперації енергії були інтегровані два додаткових датчика, і програмне забезпечення ABS було відповідним чином адаптовано.

Ретельно вивірена ергономіка.
Ретельно вивірена ергономіка.

Дизайн обтічника і ергономіка BMW C evolution були натхненні моделлю C 650 Sport. Вітрове скло в спортивному стилі забезпечує достатній захист від негоди в міських умовах і дає водієві хороший загальний огляд. Високе вітрове скло, доступне як додатковий аксесуар, забезпечує більше комфорту і краще захищає від вітру – наприклад, при їзді по автомагістралях.

BMW C evolution важить 275 кг – лише трохи більше, ніж максі-скутери BMW з двигуном внутрішнього згоряння. Порівняно невелика маса досягається за рахунок використання сучасних композитних матеріалів, а низький центр тяжіння робить процес управління навіть ще простіше.

Практичні рішення для зберігання багажу.
Практичні рішення для зберігання багажу.

Під широким пасажирським сидінням є місце для зберігання інтегрального шолома і інших предметів. Крім того, в максі-скутері передбачено місце для щоденних покупок або сумки. У відсіку, який запирається праворуч в просторі для ніг зберігається кабель зарядного пристрою або інші дрібні предмети, там же є і розетка 12 В. Великий топкейс, доступний в якості додаткового аксесуара, надає ще більше місця для зберігання.

Сидіння підходяще для мотоцикліста. Поряд зі стандартним сидінням висотою 785 мм також є комфортне сидіння висотою 765 мм з більш низьким нахилом сидіння – для додаткового комфорту.

ПІДКРЕСЛІТЬ СВОЮ ІНДИВІДУАЛЬНІСТЬ

Спеціальне обладнання та аксесуари.

Широкий спектр спеціального обладнання і оригінальних аксесуарів BMW Motorrad дозволяє отримати максимум можливостей.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

АКСЕСУАРИ ДЛЯ C EVOLUTION

35-літровий топкейс

Багажні системи

35-літровий топкейс

Водонепроникний пластиковий топкейс з оздобленням кришки в колір скутера.
Спинка для топкейса

Багажні системи

Спинка для топкейса

Забезпечує більше комфорту для пасажира.
Турінгове вітрове скло

Ергономіка і комфорт

Турінгове вітрове скло

Ще більший захист від вітру і негоди.
Асферичні дзеркала

Ергономіка і комфорт

Асферичні дзеркала

Частково викривлена дзеркальна поверхня збільшує поле зору.
Тримач для смартфона

Навігація

Тримач для смартфона

Для зручної роботи і зарядки вашого смартфона.
Кабель швидкої зарядки від змінного струму

Обслуговування

Кабель швидкої зарядки від змінного струму

Забезпечує швидку і потужну зарядку.

ЕКІПІРУВАННЯ ДЛЯ МАКСІ-СКУТЕРА

Екіпірування від BMW Motorrad.

Одяг і екіпірування, які відмінно підходять для максі-скутера, поєднують стильний дизайн і високий рівень безпеки.

ІНШІ МОДЕЛІ URBAN MOBILITY

C 650 GT

C 650 GT

Urban Mobility
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
C 650 Sport

C 650 Sport

Urban Mobility
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ