З новим пакетом М Sport, який вперше доступний для S 1000 RR, мотоцикл перетворюється на справжній трековий снаряд.
По-перше, це колір. Наш фірмовий гоночний триколірний дизайн - білий Light White, синій Racing Blue та червоний Racing Red, - однозначно вказує на потенціал S 1000 RR на треку. Задній підрамник у варіанті М Sport забарвлений в бронзовий колір. Але, звичайно, справа не обмежується тільки ефектною зовнішністю.
Наприклад, у варіанті М Sport для S 1000 RR доступні режими руху Pro. Серед них три режими Race Pro 1, Race Pro 2 та Race Pro 3, кожен з яких ви можете налаштувати за багатьма параметрами: наприклад, для конкретної траси або погодних умов. Крім цього, режими руху Pro містять систему Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейні (Pit Lane Limiter), систему регулювання інтенсивності гальмування двигуном Engine Brake з трьома режимами, систему допомоги при старті на схилі Hill Start Control Pro, асистент Dynamic Brake Control, систему Slide Control та три режими відображення даних Core Ride на панелі приладів з TFT-дисплеєм. Список вражає, чи не так? Дізнатися більше про режими руху Pro ви можете на головній сторінці огляду S 1000 RR.
Ще одна унікальна особливість пакета М Sport - надлегкі карбонові колісні диски М. Карбонові колеса поставляються разом з більш широкими (на 5 міліметрів) гальмівними дисками, які відрізняються ще більшою стабільністю та витривалістю - як на гоночному треку, так і на дорогах загального користування.
Карбонові колісні диски М на 1,7 кілограма легше стандартних легкосплавних коліс - які, до речі, самі стали на 1,6 кілограма легше у порівнянні з S 1000 RR попереднього покоління. Зменшена безпружинна маса впливає відразу на всі динамічні характеристики мотоцикла: він краще прискорюється та сповільнюється, простіше заходить у поворот і м'якше відпрацьовує нерівності дорожнього полотна.
Спортивне сидіння М, також вперше доступне для S 1000 RR, дає водієві більше зчеплення та контролю над мотоциклом - особливо на треку. Нарешті, пакет опцій М Sport містить легку літій-іонну батарею, яка на 2 кілограми легше стандартної: вона важить всього 1 288 грамів! А у спорті, як відомо, кожен грам грає роль.
Результат дійсно вражає: з пакетом опцій М Sport новий S 1000 RR важить 193,5* кг! Споряджена маса стандартної версії - 197 кг. І це з повним баком!
*Споряджена маса з повним баком, виміряна відповідно до директиви ЄС 168/2013: з усіма необхідними експлуатаційними рідинами, обладнанням і заповненим не менше ніж на 90% паливним баком.
ПАКЕТ M SPORT У ДЕТАЛЯХ:
Спортивне забарвлення у білому Light White, синьому Racing Blue metallic та червоному Racing Red
Режими руху Pro
- Із 3 режимами руху Race Pro 1-3
- Система контролю старту Launch Control
- Обмежувач швидкості на піт-лейні (Pit Lane Limiter)
- Регулювання інтенсивності гальмування двигуном Engine Brake
- Асистент старту в гору Hill Start Control Pro
- Асистент гальмування Dynamic Brake Control
- Система контролю ковзань Slide Control
- Карбонові колісні диски M
- Літій-іонна акумуляторна батарея M
- Спортивне сидіння M
Комплект для регулювання шасі M (регулювання кута хвостової частини та маятника)