F 750 GS є новим еталоном в середньому сегменті. Завдяки численним функціям і безлічі опціонального обладнання це правильний мотоцикл для будь-якого туру відкриттів. Дізнайтеся все про технічні дані і стандартному обладнанні тут.
Технічні дані
Двигун
Тип
4-тактний двоциліндровий двигун з водяним охолодженням, чотирма клапанами на циліндр, подвійним верхнім розподілвалом і можливістю змащення сухого картера
Діаметр і хід поршня
84 мм x 77 мм
Об`єм
853 куб. см
Номінальна потужність
57 кВт (77 л.с.) при 7500 об./хв
Зниження потужності OE: до 35 кВт (48 л.с.) при 6500 об./хв
Макс. обертаючий момент
83 Н·м при 6000 об./хв
Зниження вихідної потужності OE: 63 Н·м при 4500 об./хв
Ступінь стиснення
12,7:1
Підготовка пального
Електронний вприск
Контроль викидів
3-ходовий каталітичний нейтралізатор із замкнутим контуром, відповідає стандарту викидів EU-4
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
190 км/год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
4,1 л
Тип пального
Неетильоване звичайне паливо з октановим числом 91 (RON)
Електрична система
Генератор змінного струму
Постійний магнітний генератор 416 Вт (номінальна потужність)
Акумулятор
12 В / 10 А·ч, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Багатодискове мокре зчеплення (захист від стрибків), механічне управління
Коробка передач
Несинхронізована 6-ступінчаста коробка передач, вбудована в картер
Вторинний привід
Приводний кільцевий ланцюг з амортизацією в ступиці заднього колеса
Підвіска / гальма
Рама
Мостова рама, сталева оболонка конструкції
Передня підвіска / пружинні елементи
Телескопічна вилка, Ø 41 мм
Задня підвіска / пружинні елементи
Подвійний поворотний важіль з литого алюмінію, центральна пружинна стійка, попереднє напруження пружини з гідравлічним регулюванням, регулювання амортизації
Хід пружини, спереду / ззаду
151 мм/177 мм (OE: комплект для пониження підвіски 131 мм/157 мм)
Колісна база
1559 мм
Кастор
104,5 мм
Кут повороту рульової колонки
63°
Колеса
Литі алюмінієві диски
Розмір переднього колеса
2,50" х 19"
Розмір заднього колеса
4,25" x 17"
Передня шина
110/80 R19
Задня шина
150/70 R17
Гальма, передні
Подвійний дисковий гальмо, диски з плаваючим гальмом, Ø 305 мм, двухпоршневой плаваючий супорт
Гальма, задні
Одинарний дисковий гальмо, Ø 265 мм, однопоршневий плаваючий супорт
Антиблокувальна система (ABS)
ABS від BMW Motorrad (розчіплююча)
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
922 мм
Висота (без дзеркал)
1225 мм
Довжина
2255 мм
Висота сидіння, без навантаження
815 мм (комплект для пониження підвіски OE: 770 мм; низьке сидіння OE: 790 мм; комфортне сидіння OE: 830 мм)
Внутрішня крива ніг без навантаження
1830 мм (комплект для пониження підвіски OE: 1750 мм; низьке сидіння OE: 1790 мм; комфортне сидіння OE: 1870 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
224 кг*
Макс. допустима вага
440 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
216 кг
Корисний об'єм бака
15 л
Резерв
Близько 3,5 л
*Відповідно до директиви 93/93 / EWG: заправлений усіма рідинами, в тому числі паливом, обсяг якого повинен бути не менше 90% від корисного об'єму бака
Стандартне обладнання
- ABS від BMW Motorrad
- ASC (автоматичний контроль стійкості)
- Режими їзди: «Rain» (дощ) / «Road» (дорога)
- Професійний бортовий комп'ютер
- Світлодіодний задній ліхтар
- Роз'єм для зарядки 12 В
- Регульований важіль ручного гальма і важіль зчеплення
Додаткове обладнання
- Dynamic ESA (електронне регулювання підвіски)
- DTC (антипробуксовочна система)
- Професійні режими їзди: «Dynamic» (динамічний) / «Enduro» (ендуро)
- Світлодіодна фара зі світлодіодними денними ходовими вогнями
- Система підключення з повнокольоровим 6,5-дюймовим TFT-дисплеєм
- Професійний помічник перемикання передач
- Система Keyless Ride
- RDC (контроль тиску в шинах)