![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem01.jpg)
КРАЩИЙ В СВІТІ ТЮНІНГА І ПЕРЕГОНІВ.
Як тюнінгована збірка RR від PRAËM виробляє фурор в співтоваристві кастомайзерів.
Хто б міг подумати, що можна вдосконалити досконалість? Кастом на базі RR в ретро-стилі 70-х років від ательє PRAËM поєднує в собі міць і стиль класичного спортбайка. Тюнінг з'явився відразу, як був винайдений сам мотоцикл. Талановиті кастомайзери підганяли мотоцикл під свій смак у всіляких стилях. Але S 1000 RR від PRAËM, ймовірно, входить в десятку самих незвичайних проектів всіх часів. Незважаючи на всі модифікації, здатні перетворювати його в першокласний олдскульний супербайк, Double R від PRAËM нічим не поступається за потужністю і швидкостю стандартному S 1000 RR, і як і раніше є відмінним вибором для гоночної траси.
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem011.jpg)
Зроблено вручну братами Бернеронамі.
Цей тюнінгований байк, який виробляє фурор в співтоваристві кастомайзерів, створили два брата з Франції, Сільвен і Флоран Бернерони. 27-річний Сільвен вже п'ять років є членом команди дизайнерів BMW Motorrad. Молодший брат Сільвена Флоран, якому 25 років, також одержимий байками. Флоран як колишній технічний фахівець з військових вертольотів володіє необхідними інженерними навичками. Разом брати – ідеальна команда для створення ексклюзивних двоколісних машин.
![](files/additions/5203/s1000rr_praem_02.jpg)
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem021.jpg)
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem03.jpg)
Краще з обох світів.
Сільвен і Флоран Бернерони присвятили S 1000 RR від PRAËM незліченні години своєї роботи. «Ми хотіли об'єднати все найкраще зі світу гонок і тюнінгу», – каже Сільвен. – Створення гоночного байка – це також тюнінг в своєму роді. Раніше це було дуже популярно. Дорожні байки стали прототипами багатьох гоночних мотоциклів. Точно так же з тюнінгом: у тебе є бачення, і ти його втілюєш. А потім перевіряєш результати своєї роботи».
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem04.jpg)
НА 20 КГ ЛЕГШЕ, НІЖ СЕРІЙНА МОДЕЛЬ
Творцям спортивних мотоциклів добре відомо, що від них вимагається багато технічної роботи і, найголовніше, точність. Незважаючи на це, брати Бернерони змінили в Double R більше, ніж може здатися на перший погляд. Паливний бак на 50 мм довший за стандартний, він на 70% перероблений з алюмінію і розрахований на установку кришки паливного бака з системою швидкого заправлення Stäubli в стилі ендуро. Передній обтічник узятий з байка для 8-годинної гонки на витривалість Suzuka і оснащений одним ліхтарем справа. Сидіння повністю ручної роботи. Карбонові колеса важать на 5 кг менше, ніж легкі колеса на S 1000 RR.
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem05.jpg)
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem06.jpg)
«Ми використовували вуглецево-керамічні гальма Sicom», – каже Сільвен. «Але передня і задня підвіски стокові, тому що ми хотіли зберегти настройки електроніки. Система переднього повітрозабірника перероблена відповідно до обтічника, а глушник шуму впуску виконаний з алюмінію. Стоковий двигун досить потужний. Проте, ми використовували титанову вихлопну систему 4-в-1 від Akrapovič. Радіатор розрахований на витривалість, тому нам це не потрібно. Гальма і шланги для охолоджуючої рідини оснащені швидкороз'ємними роз'ємами Stäubli. Підрамник і опора акумулятора виготовлені нами».
У тебе є бачення, і ти його втілюєш. А потім перевіряєш результати своєї роботи.Сільвен Бернерон
СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ
Якщо інженерні роботи, виконані над PRAËM S 1000 RR, ще вас не переконали, придивіться уважніше до фарбування. Стратегічний вибір кольорів – важливий елемент тюнінгованих збірок, і цей байк – не виняток. Його привабливий дизайн був створений під натхненням від автомобіля BMW Art Car 1975 р. Олександра Колдера. І хоча цей S 1000 RR від PRAËM безумовно є шедевром на колесах, це також гоночний байк, готовий змагатися на гоночній трасі.
Але що спонукало двох молодих людей побудувати тюнінгований байк, який так схожий на гоночні байки 70-х і 80-х років? «Нас про це запитують весь час», – сміється Сільвен. «Є дві відповіді. По-перше, ми виросли в сім'ї гонщиків. По-друге, зараз гоночні байки надихають так само, як і раніше».
ДНІ СЛАВИ
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem08.jpg)
Гоночні машини 80-х років просто чудові і запам'ятовуються. Тому братам Бернеронам було особливо важливо віддати данину поваги ключовим елементам цих байків. Обтічник і хвостова частина походять від таких легендарних мотоциклів, як Suzuki XR69. Колеса також нагадують колісні диски Dymag того періоду. Виготовлені PRAËM кришки двигуна відтворюють зовнішній вигляд 70-х років. І тільки одна фара відповідає цьому стилю.
«Ми поставили собі за мету побудувати байк, який відображає волю особистої інтерпретації, дозволяючи розгледіти основи оригінального байка. Ми хотіли побудувати мотоцикл, який поєднує в собі продуктивність і стиль, а не просто який виглядає стильно», – каже Сільвен. Ви можете самостійно вирішити, чи вдалося їм це, особисто оцінивши байк на одному з багатьох заходів. S 1000 RR від PRAËM буде представлений як офіційний проект тюнінгу BMW Motorrad на MotoGP у Франції, на Фестивалі Wheels and Waves в Біарріце, на Днях BMW Motorrad і інших заходах.
![](https://motorrad.odessa.ua/files/images/units/big/s1000rrpraem09.jpg)