loader
Меню

КРАЩИЙ В СВІТІ ТЮНІНГА І ПЕРЕГОНІВ.

Як тюнінгована збірка RR від PRAËM виробляє фурор в співтоваристві кастомайзерів.

Хто б міг подумати, що можна вдосконалити досконалість? Кастом на базі RR в ретро-стилі 70-х років від ательє PRAËM поєднує в собі міць і стиль класичного спортбайка. Тюнінг з'явився відразу, як був винайдений сам мотоцикл. Талановиті кастомайзери підганяли мотоцикл під свій смак у всіляких стилях. Але S 1000 RR від PRAËM, ймовірно, входить в десятку самих незвичайних проектів всіх часів. Незважаючи на всі модифікації, здатні перетворювати його в першокласний олдскульний супербайк, Double R від PRAËM нічим не поступається за потужністю і швидкостю стандартному S 1000 RR, і як і раніше є відмінним вибором для гоночної траси.

1/1

Зроблено вручну братами Бернеронамі.

Цей тюнінгований байк, який виробляє фурор в співтоваристві кастомайзерів, створили два брата з Франції, Сільвен і Флоран Бернерони. 27-річний Сільвен вже п'ять років є членом команди дизайнерів BMW Motorrad. Молодший брат Сільвена Флоран, якому 25 років, також одержимий байками. Флоран як колишній технічний фахівець з військових вертольотів володіє необхідними інженерними навичками. Разом брати – ідеальна команда для створення ексклюзивних двоколісних машин.

Краще з обох світів.

Сільвен і Флоран Бернерони присвятили S 1000 RR від PRAËM незліченні години своєї роботи. «Ми хотіли об'єднати все найкраще зі світу гонок і тюнінгу», – каже Сільвен. – Створення гоночного байка – це також тюнінг в своєму роді. Раніше це було дуже популярно. Дорожні байки стали прототипами багатьох гоночних мотоциклів. Точно так же з тюнінгом: у тебе є бачення, і ти його втілюєш. А потім перевіряєш результати своєї роботи».

НА 20 КГ ЛЕГШЕ, НІЖ СЕРІЙНА МОДЕЛЬ

Творцям спортивних мотоциклів добре відомо, що від них вимагається багато технічної роботи і, найголовніше, точність. Незважаючи на це, брати Бернерони змінили в Double R більше, ніж може здатися на перший погляд. Паливний бак на 50 мм довший за стандартний, він на 70% перероблений з алюмінію і розрахований на установку кришки паливного бака з системою швидкого заправлення Stäubli в стилі ендуро. Передній обтічник узятий з байка для 8-годинної гонки на витривалість Suzuka і оснащений одним ліхтарем справа. Сидіння повністю ручної роботи. Карбонові колеса важать на 5 кг менше, ніж легкі колеса на S 1000 RR.

«Ми використовували вуглецево-керамічні гальма Sicom», – каже Сільвен. «Але передня і задня підвіски стокові, тому що ми хотіли зберегти настройки електроніки. Система переднього повітрозабірника перероблена відповідно до обтічника, а глушник шуму впуску виконаний з алюмінію. Стоковий двигун досить потужний. Проте, ми використовували титанову вихлопну систему 4-в-1 від Akrapovič. Радіатор розрахований на витривалість, тому нам це не потрібно. Гальма і шланги для охолоджуючої рідини оснащені швидкороз'ємними роз'ємами Stäubli. Підрамник і опора акумулятора виготовлені нами».

«
У тебе є бачення, і ти його втілюєш. А потім перевіряєш результати своєї роботи.
Сільвен Бернерон
»

СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ПРОХОДЖЕННЯ ДИСТАНЦІЇ

Якщо інженерні роботи, виконані над PRAËM S 1000 RR, ще вас не переконали, придивіться уважніше до фарбування. Стратегічний вибір кольорів – важливий елемент тюнінгованих збірок, і цей байк – не виняток. Його привабливий дизайн був створений під натхненням від автомобіля BMW Art Car 1975 р. Олександра Колдера. І хоча цей S 1000 RR від PRAËM безумовно є шедевром на колесах, це також гоночний байк, готовий змагатися на гоночній трасі.

Але що спонукало двох молодих людей побудувати тюнінгований байк, який так схожий на гоночні байки 70-х і 80-х років? «Нас про це запитують весь час», – сміється Сільвен. «Є дві відповіді. По-перше, ми виросли в сім'ї гонщиків. По-друге, зараз гоночні байки надихають так само, як і раніше».

1/1

ДНІ СЛАВИ

Гоночні машини 80-х років просто чудові і запам'ятовуються. Тому братам Бернеронам було особливо важливо віддати данину поваги ключовим елементам цих байків. Обтічник і хвостова частина походять від таких легендарних мотоциклів, як Suzuki XR69. Колеса також нагадують колісні диски Dymag того періоду. Виготовлені PRAËM кришки двигуна відтворюють зовнішній вигляд 70-х років. І тільки одна фара відповідає цьому стилю.

«Ми поставили собі за мету побудувати байк, який відображає волю особистої інтерпретації, дозволяючи розгледіти основи оригінального байка. Ми хотіли побудувати мотоцикл, який поєднує в собі продуктивність і стиль, а не просто який виглядає стильно», – каже Сільвен. Ви можете самостійно вирішити, чи вдалося їм це, особисто оцінивши байк на одному з багатьох заходів. S 1000 RR від PRAËM буде представлений як офіційний проект тюнінгу BMW Motorrad на MotoGP у Франції, на Фестивалі Wheels and Waves в Біарріце, на Днях BMW Motorrad і інших заходах.

Інші історії, які можуть вас зацікавити.

Поширені запитання.

Корисно знати.

ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ

Кращі моменти 2017 року.

BMW Motorrad 2017 відвідало понад 40 000 мотоциклістів.

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.