loader
Меню

АДАПТИВНЕ ШАССІ DDC.

ПЕРША В СВІТІ АДАПТИВНА ПІДВІСКА НА СЕРІЙНОМУ МОТОЦИКЛІ.

Технологія DDC забезпечує динамічну адаптацію шасі до відповідної ситуації їзди - наприклад, при їзді по гоночній трасі з швидкими перекладками в поворотах.

ТЕХНОЛОГІЇ В ДЕТАЛЯХ: ПІДВІСКА DDC

В мотоциклах, оснащених DCC, демпфуючі характеристики амортизаторів адаптуються відповідно до маневрів і дорожніх умов за тисячні частки секунди - це відбувається на основі параметрів, виміряних датчиками за рахунок керування клапанами з електричним приводом.

Таким чином, мотоцикл вибирає оптимальну настройку демпфірування у всіх ситуаціях водіння, забезпечуючи максимальний рівень комфорту, безпеки і керованості. Система DDC автоматично реагує на маневри водія, такі як гальмування, прискорення або поворот, забезпечуючи ідеальний контакт з поверхнею дороги.

DDC надає розширену інформацію і функції, такі як відображення меню настройки DDC. При цьому мотоцикліст може вибрати один з трьох алгоритмів для основних налаштувань - «Комфорт», «Звичайний» і «Спорт», - одним натисканням кнопки.

Меню настройки дозволяє адаптувати характеристики шасі ще більш індивідуально .. Як і при механічному регулюванню, підвіска може бути встановлена ​​так, щоб вона була більш м'якою (положення -7) або жорсткої (+7). Попереднє навантаження пружини регулюється вручну, як зазвичай, з допомогою 17-міліметрового ключа.

У режимах «Дощ» і «Спорт» настройка DDC спрямована на максимально м'яке і пружне демпфірування, забезпечуючи ідеальний контакт коліс з асфальтом навіть на нерівній дорозі.

У режимах «Race» і «Slick» настройка DDC націлена на максимальну швидкість і підтримує дуже спортивний стиль водіння, особливо на гоночній трасі. Налаштування амортизатора в цьому режимі також стає більш жорстким і забезпечує водіям чіткий зворотний зв'язок у відповідній ситуації водіння в будь-який час.

Перед запуском або включенням запалювання виконується системна перевірка і активується потік інформації від системи управління двигуном, датчика кутової швидкості і датчика ходу пружини в систему управління динамічним демпфуванням DDC. Блок управління DDC обробляє безліч інформації, що відноситься до водіння - наприклад, хід задньої пружини і швидкість мотоцикла. Крім того, датчик кутової швидкості DTC надає інформацію про нахил мотоцикла і інші параметри.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.

Дізнатись більше
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.