loader

ГВИНТОВИЙ РЕДУКТОР.

НОВЕ ПОКОЛІННЯ МОДЕЛЕЙ BMW.

Моделі останнього покоління BMW відрізняються плавним, точним перемиканням передач і високонадійною коробкою передач. Шестерінки 6-ступінчастої коробки передач є спіральними, що в поєднанні з опозитним подвійним двигуном забезпечує ще більш плавне і точне перемикання передач і значно знижує рівень шуму під час їзди, якщо порівнювати зі звичайними коробками передач.

Компактний корпус знаходиться між двигуном і вторинним приводом (поворотним важелем з вбудованим карданним валом). Вся коробка передач важить всього 13 кілограмів.

Принцип високоміцних спіральних шліців забезпечує більш м'яке зачеплення, як для більш тихого ходу зубчастих коліс, так і для точного взаємоблокування окремих передач. Ця точність чітко відчувається під час перемикання передач. На відміну від звичайних мотоциклетних коробок передач, де перемикання здійснюється шестернями, що рухаються по валах, в коробках передач BMW Motorrad з гвинтовим редуктором передача змінюється за допомогою зсуву зубця з трьома легкими муфтами, так що зубчасті передачі постійно зачіпаються і приводяться в рух побічно. Перевага ковзаючих муфт полягає в тому, що вони легше і менше зубчастих передач, які зміщуються, що дозволяє їм плавно переміщатися по вилкам перемикання передач на відповідних валах. Завдяки цьому тракт перемикання дуже короткий, але точний. Селекторний барабан має порожнистий дизайн і тримається на шарикопідшипниках для оптимізації ваги і для полегшення перемикання.

Вільні шестерні встановлені на голчастих підшипниках з низьким коефіцієнтом тертя, в той час як вали працюють на шарикопідшипниках. Вони називаються чистими підшипниками і запобігають проникненню плаваючих частинок, забезпечуючи великі інтервали перевірки, щоб заміна трансмісійного масла були потрібні тільки кожні 40 000 км.

Вал перемикання виступає зліва на корпусі, що полегшує управління тягою перемикача на важелі перемикання передач на підніжці.

Оптимальне перемикання передач з активною 6-ю передачею і мале передавальне число забезпечують відмінні значення тяги. У стандартній комплектації коробка передач оснащена потенціометром для індикації окремих передач на багатофункціональному дисплеї. Його можна замінити при встановленій коробці передач, що скорочує час і зусилля, необхідні для технічного обслуговування.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Двигун і трансмісія.

Двигун і трансмісія.

Від противоточного подвійного двигуна до циліндра.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ