loader

ЗУБЧАСТО-ПАСОВА ПЕРЕДАЧА.

ПРАКТИЧНО БЕЗШУМНА І ПРИ ЦЬОМУ ДУЖЕ ДОВГОВІЧНА.

Інноваційний диференціал заднього моста, завдяки якому зубчастий ремінь передає потужність двигуна заднього колеса, забезпечує чисту, не потребуючу обслуговування передачу енергії. Поєднання одного важеля, який хитається і легкого сплаву стало першим в такому роді для дизайну мотоциклів. Завдяки такій комбінації вторинний привід зрівнявся з чистим, що не вимагає постійного догляду карданним валом. Створений спеціально для BMW Motorrad, зубчастий ремінь не тільки тихо працює, але також має гарантовану довговічність завдяки посиленому арамідному волокну.

1/2

Після того як під час первинної перевірки була встановлена правильна напруга, огляд проводиться кожні 10 000 кілометрів, а звичайна заміна проводиться після 40 000 км. Зубчастий ремінь натягнутий через ексцентриковий вал, що направляє заднє колесо в одному хитному важелі. Цей єдиний хитний важіль також гарантує, що заднє колесо ідеально вирівняне в поздовжньому напрямку.

Оскільки зубчастий ремінь постійно розтягується, будь-які можливі реакції зміни навантаження зводяться до мінімуму, що надзвичайно вигідно в порівнянні зі звичайним ланцюговим приводом. Реакції зміни навантаження додатково зменшуються демпфером, забезпеченим чотирма еластомірними блоками. Зубчасто-ремінний привід, виготовлений з нержавіючої сталі, і вихідна шестерня коробки передач з внутрішнім сталевим сердечником забезпечують довговічність приводу. Зубчасте кільце виконано з металокерамічного сплаву. В цілому, ця комбінація забезпечує найменший знос. Через те, що вторинний привід має більш легку конструкцію, ніж привід ланцюга в загальному, центробіжні сили нижче, що підвищує ефективність передачі енергії.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Двигун і трансмісія.

Двигун і трансмісія.

Від противоточного подвійного двигуна до циліндра.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ