Емоційні візуальні ефекти родстера в поєднанні з суперспортивною динамікою їзди - ось що означає BMW S 1000 R. Він урізаний до необхідного і представляє собою сигнал про агресивний динамізм. Його безпосередня схожість з RR стає очевидною з першого погляду і з будь-якого ракурсу. Дізнайтеся все про технічні дані і стандартному обладнанні тут.
Технічні дані
Двигун
Тип
Рядний чотирициліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням, чотири клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал
Діаметр і хід поршня
80 x 49,7 мм
Об`єм
999 куб. см
Максимальна потужність
121 кВт (165 л. с.) при 11 000 об/хв
Макс. обертаючий момент
114 Н·м при 9250 об/хв
Ступінь стиснення
12,1 : 1
Підготовка пального
Електричний вприск палива
Контроль викидів
Стандарт викидів EU-4, титановий задній глушник HP
Характеристики їзди / витрата пального
Максимальна швидкість
Понад 200 км / год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
6,7 л
Тип пального
Неетильований бензин преміум-класу з октановим числом 95-98 (RON) (контроль детонації, номінальна здатність навантаження при роботі на паливі з октановим числом 98)
Електрична система
Генератор змінного струму
406 Вт
Акумулятор
12 В / 9 Ач, необслуговуваний
Трансмісія
Зчеплення
Мокре багатодискове зчеплення з функцією запобігання стрибків, механічне управління
Коробка передач
6-швидкісна синхронізована коробка передач з прямозубими шестернями
Вторинний привід
Ланцюг, передавальне число 17/45
Підвіска / гальма
Рама
Алюмінієва рама мостового типу з несучим двигуном
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута телескопічна вилка, діаметр 46 мм, регулювання відскоку / стиснення
Задня підвіска / пружинні елементи
Алюмінієвий двосторонній маятниковий важіль, центральна амортизаторная стійка, регулювання жорсткості зворотного ходу
Хід пружини, спереду / ззаду
120 мм/120 мм
Колісна база
1439 мм
Кастор
98,5 мм
Кут повороту рульової колонки
65,2°
Колеса
Литий алюміній
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
6,00 x 17"
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
190/55 ZR 17
Гальма, передні
Дводискові гальма, діаметр 320 мм, плаваючі диски, радіальні чотирипоршневі фіксовані супорти, товщина 5 мм
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 220 мм, однопоршневою плаваючий супорт, товщина 5 мм
Антиблокувальна система (ABS)
АБС BMW Motorrad Race, частково вбудована, перемикається
Габарити / вага
Ширина (включаючи дзеркала)
845 мм
Висота (без дзеркал)
1228 мм
Довжина
2057 мм
Висота сидіння, без навантаження
814 мм (комфортне сидіння (аксесуар): 840 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1805 мм (комфортне сидіння (аксесуар): 1 865 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
205 кг*
Макс. допустима вага
407 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
202 кг
Корисний об'єм бака
17,5 л
Резерв
близько 4 л
Стандартне обладнання
Обладнання
- АБС
- ASC (антипробуксовочна система)
- Титановий задній глушник HP
- Двосекційний сидіння (висота сидіння: 814 мм, довжина кроку: 1805 мм)
- Система з одним ключем для замка запалювання, рульового управління, кришки паливного бака і пасажирського сидіння
- Об'єднаний замок запалювання і рульового управління
- Регульований важіль ручного гальма
- Невеликий багажний відсік з бортовими інструментами під пасажирським сидінням
- Бортова література
Спеціальні функції
- Нова задня секція основної рами, аналогічна S 1000 RR
- Зменшена бічна обшивка
- Система перемикання передач Shift Assistant Pro
- Алюмінієвий бак
- Багатодискове зчеплення в масляній ванні, з функцією запобігання ривків, з механічним приводом
- Знімний тримач номерного знака
- 2 режими їзди: «дощ» і «дорога», обидва з АБС і ASC (системою автоматичного контролю стійкості)
- Функція «краще коло» для активних тренувань на гоночній трасі
Електрична система
- Постійно світяться вогні і система аварійних вогнів
- Фари і вогні дальнього світла, розташовані асиметрично
- Багатофункціональний дисплей з регулюванням яскравості з 5 градаціями (індикатор швидкості з лічильником пробігу, лічильником відстані поїздки, годинами, таймером кіл, аналоговим лічильником обертів, відображенням поточної передачі і запасу ходу); два стандартних режиму їзди «дорога», в поєднанні з режимами динамічного контролю тяги (DTC) і режиму професійної їзди (режими Plus 2, ASC becomes DTC, ABS Pro, з функцією Launch Control і обмежувачем піт-лейн. Режим Dynamic Pro став призначеним для користувача і отримав можливість бути налаштованим); статистичні функції для гоночної траси, такі як середнє співвідношення газу і гальма, кількість перемикань передач (Vmin / Vmax), функція фіксації; програмована світлова індикація перемикання передач Shift Light, функція «краще коло»
- Трифазний генератор 406 Вт
- Датчик падіння
- Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
- Електронний іммобілайзер
- Інтерфейс для діагностики
- Димчасто-сірі індикатори і світлодіодний задній ліхтар
- Покращена читаність панелі приладів
- Регулювання нахилу
- Роз'єм кабелю OBD на задній стороні