loader

Дані та обладнання.

BMW S 1000 R

Емоційні візуальні ефекти родстера в поєднанні з суперспортивною динамікою їзди - ось що означає BMW S 1000 R. Він урізаний до необхідного і представляє собою сигнал про агресивний динамізм. Його безпосередня схожість з RR стає очевидною з першого погляду і з будь-якого ракурсу. Дізнайтеся все про технічні дані і стандартному обладнанні тут.

Технічні дані

Двигун

Тип
Рядний чотирициліндровий чотиритактний двигун з рідинним охолодженням, чотири клапани на циліндр, подвійний верхній розподільний вал
Діаметр і хід поршня
80 x 49,7 мм
Об`єм
999 куб. см
Максимальна потужність
121 кВт (165 л. с.) при 11 000 об/хв
Макс. обертаючий момент
114 Н·м при 9250 об/хв
Ступінь стиснення
12,1 : 1
Підготовка пального
Електричний вприск палива
Контроль викидів
Стандарт викидів EU-4, титановий задній глушник HP

Характеристики їзди / витрата пального

Максимальна швидкість
Понад 200 км / год
Витрата на 100 км по стандарту WMTC
6,7 л
Тип пального
Неетильований бензин преміум-класу з октановим числом 95-98 (RON) (контроль детонації, номінальна здатність навантаження при роботі на паливі з октановим числом 98)

Електрична система

Генератор змінного струму
406 Вт
Акумулятор
12 В / 9 Ач, необслуговуваний

Трансмісія

Зчеплення
Мокре багатодискове зчеплення з функцією запобігання стрибків, механічне управління
Коробка передач
6-швидкісна синхронізована коробка передач з прямозубими шестернями
Вторинний привід
Ланцюг, передавальне число 17/45

Підвіска / гальма

Рама
Алюмінієва рама мостового типу з несучим двигуном
Передня підвіска / пружинні елементи
Перевернута телескопічна вилка, діаметр 46 мм, регулювання відскоку / стиснення
Задня підвіска / пружинні елементи
Алюмінієвий двосторонній маятниковий важіль, центральна амортизаторная стійка, регулювання жорсткості зворотного ходу
Хід пружини, спереду / ззаду
120 мм/120 мм
Колісна база
1439 мм
Кастор
98,5 мм
Кут повороту рульової колонки
65,2°
Колеса
Литий алюміній
Розмір переднього колеса
3,50 x 17"
Розмір заднього колеса
6,00 x 17"
Передня шина
120/70 ZR 17
Задня шина
190/55 ZR 17
Гальма, передні
Дводискові гальма, діаметр 320 мм, плаваючі диски, радіальні чотирипоршневі фіксовані супорти, товщина 5 мм
Гальма, задні
Однодисковий гальмо, діаметр 220 мм, однопоршневою плаваючий супорт, товщина 5 мм
Антиблокувальна система (ABS)
АБС BMW Motorrad Race, частково вбудована, перемикається

Габарити / вага

Ширина (включаючи дзеркала)
845 мм
Висота (без дзеркал)
1228 мм
Довжина
2057 мм
Висота сидіння, без навантаження
814 мм (комфортне сидіння (аксесуар): 840 мм)
Довжина кроку водія, без навантаження
1805 мм (комфортне сидіння (аксесуар): 1 865 мм)
Маса без навантаження, повністю заправлений / готовий до експлуатації
205 кг*
Макс. допустима вага
407 кг
Максимальне навантаження (в стандартній комплектації)
202 кг
Корисний об'єм бака
17,5 л
Резерв
близько 4 л

Стандартне обладнання

Обладнання

  • АБС
  • ASC (антипробуксовочна система)
  • Титановий задній глушник HP
  • Двосекційний сидіння (висота сидіння: 814 мм, довжина кроку: 1805 мм)
  • Система з одним ключем для замка запалювання, рульового управління, кришки паливного бака і пасажирського сидіння
  • Об'єднаний замок запалювання і рульового управління
  • Регульований важіль ручного гальма
  • Невеликий багажний відсік з бортовими інструментами під пасажирським сидінням
  • Бортова література

Спеціальні функції

  • Нова задня секція основної рами, аналогічна S 1000 RR
  • Зменшена бічна обшивка
  • Система перемикання передач Shift Assistant Pro
  • Алюмінієвий бак
  • Багатодискове зчеплення в масляній ванні, з функцією запобігання ривків, з механічним приводом
  • Знімний тримач номерного знака
  • 2 режими їзди: «дощ» і «дорога», обидва з АБС і ASC (системою автоматичного контролю стійкості)
  • Функція «краще коло» для активних тренувань на гоночній трасі

Електрична система

  • Постійно світяться вогні і система аварійних вогнів
  • Фари і вогні дальнього світла, розташовані асиметрично
  • Багатофункціональний дисплей з регулюванням яскравості з 5 градаціями (індикатор швидкості з лічильником пробігу, лічильником відстані поїздки, годинами, таймером кіл, аналоговим лічильником обертів, відображенням поточної передачі і запасу ходу); два стандартних режиму їзди «дорога», в поєднанні з режимами динамічного контролю тяги (DTC) і режиму професійної їзди (режими Plus 2, ASC becomes DTC, ABS Pro, з функцією Launch Control і обмежувачем піт-лейн. Режим Dynamic Pro став призначеним для користувача і отримав можливість бути налаштованим); статистичні функції для гоночної траси, такі як середнє співвідношення газу і гальма, кількість перемикань передач (Vmin / Vmax), функція фіксації; програмована світлова індикація перемикання передач Shift Light, функція «краще коло»
  • Трифазний генератор 406 Вт
  • Датчик падіння
  • Шина CAN з однопровідною системою (SWS)
  • Електронний іммобілайзер
  • Інтерфейс для діагностики
  • Димчасто-сірі індикатори і світлодіодний задній ліхтар
  • Покращена читаність панелі приладів
  • Регулювання нахилу
  • Роз'єм кабелю OBD на задній стороні

Завантажити брошуру.

Більше індивідуальності.

Спеціальне обладнання та аксесуари.

Завдяки широкому спектру спеціального обладнання і оригінальних аксесуарів BMW Motorrad, ви зможете адаптувати S 1000 R у відповідності зі своїми вимогами.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ