loader

ШЕСТИЦИЛІНДРОВИЙ РЯДНИЙ ДВИГУН ОБ'ЄМОМ 1600 КУБ. СМ.

НАРІЖНИЙ КАМІНЬ ПРОДУКТИВНОСТІ З ВЕЛИКИМ ПОТЕНЦИАЛОМ.

Більш ніж 70 років шестициліндрові двигуни є символом технології двигунів від BMW, що зачаровує. До нинішніх пір це стосувалося тільки автомобілів. BMW K 1600 GT і BMW K 1600 GTL, два знакових мотоцикла для подорожей, стали першими мотоциклами, які оснащені шестициліндровими бензиновими двигунами. Серце машини – це проактивне водіння, відмінна експлуатаційна плавність, чудова потужність і крутний момент, високий рівень тяги і незрівняний звук для щирого емоційного відчуття, яке не може дати жоден інший мотоцикл.

1/3

Цей силовий агрегат об'ємом 1,649 куб. см, нова розробка BMW, що забезпечує потужність 118 кВт/160 к.с. при близько 7750 об./хв і максимальний крутний момент близько 175 ньютон-метрів при близько 5250 об./хв. При швидкості вище 1500 об./хв є більш 70 відсотків максимального крутного моменту. Це забезпечує плавний рух, а також чудове спортивне водіння.

Рядний шестициліндровий двигун важить всього 102,6 кг, включаючи генератор змінного струму, систему впуску, зчеплення і коробку передач. Порожні розподільні вали роблять його найлегшим шестициліндровим двигуном, в даний час доступним в серійному виробництві мотоциклів. Його ширина становить 555 міліметрів, що приблизно на 100 мм менше самих компактних серійних шестициліндрових рядних двигунів мотоциклів, доступних раніше. Мала ширина конструкції була досягнута перш за все через злегка субквадратичного відношення ходу/отвору 67,5 до 72 мм (0,938) з відносно довгим ходом і дуже короткими відстанями між осями циліндрів, що становить 77 міліметрів. Крім того, всі електричні підвузли розташовані за колінчастим валом в доступному вільному просторі над коробкою передач.

Як і в нинішніх чотирициліндрових двигунах BMW, ряд циліндрів нахилений до передньої частини на 55 градусів. Це забезпечує низький центр ваги і збалансований розподіл ваги. Інтегрована змазка з сухим картером, завдяки якій звичайний масляний піддон з масляним резервуаром стає зайвим, забезпечує більш низьке монтажне положення. Цей нахил також створює простір для аеродинамічної системи впуску безпосередньо над двигуном.

Завдяки ефективному спалюванню, низькому рівня швидкості, швидкому прискоренню і мінімальному тертю шестициліндровий двигун має надзвичайно високий коефіцієнт ефективності і, отже, низьку витрату палива. Беручи до уваги таку продуктивність, двигун демонструє високі показники в цій області, зіставні з показниками чотирициліндрових мотоциклів.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Двигун і трансмісія.

Двигун і трансмісія.

Від противоточного подвійного двигуна до циліндра.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ