loader
S 1000 RR
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

НОВИЙ BMW S 1000 RR

НОВИЙ ЕТАЛОН ШВИДКОСТІ.

Цей мотоцикл створений для нових рекордів. 207 кінських сил і 113 Нм крутного моменту при 13,500 об/хв – причому більше 100 Нм доступний в діапазоні від 5,500 до 14,500 об/хв. Через десять років після прем'єри RR першого покоління ми знову переписуємо правила в класі спортбайков. Новий S1000 RR створений з чистого аркуша. Він набагато легше і потужніше. Він – новий еталон. Ви готові завжди бути на першому місці? Тоді новий RR створений для вас.

ДИЗАЙН

Motorsport
Silver metallic
Black Storm Metallic

Виберіть колір.

Характер вашого RR став сильнішим, ніж будь-коли раніше, навіть у кольорах. Ви можете вибрати між триколором Motorsport, Silver metallic та Black Storm Metallic.
Motorsport
Silver metallic
Black Storm Metallic

Motorsport

Легендарні кольори BMW Motorsport з багатою гоночною історією. Відразу видно – перед вами серйозний мотоцикл.

Silver metallic

Black Storm Metallic

Спортивний та імпульсивний: лакофарбове покриття Blackstorm metallic підкреслює потужний зовнішній вигляд мотоцикла.

Створений бути першим.

Всім своїм виглядом новий S 1000 RR говорить про свої видатні характеристики. І кожна його деталь розроблена для швидкості. Наприклад, рама нової конструкції або підвіска нового покоління, завдяки якій мотоцикл ще легше і точніше управляється. Крім того, завдяки новій формі рами і обтічника S 1000 RR отримав нову ергономіку. Світлодіодні фари, що входять в стандартну комплектацію, підкреслюють стрімкий вигляд мотоцикла. Передні покажчики повороту тепер кріпляться не до обтічника, а інтегровані в дзеркала заднього виду – вони не тільки відмінно виглядають, але і функціональніше. У задній частині мотоцикла вся світлотехніка інтегрована в один модуль: і ліхтарі, і покажчики повороту, і стоп-сигнал інтегровані в тримач номерного знаку.

1/7

Готовий до перегонів.

BMW S 1000 RR – ваш ідеальний партнер на гоночному треку. Завдяки світлотехніки, інтегрованої в дзеркала заднього виду і утримувачe номерного знака, ви за лічені секунди зможете підготувати мотоцикл для гонок – вам треба зняти всього три деталі!

Доступний в якості опції пакет М Спорт перетворює RR з феноменально швидкого мотоцикла в ультимативний гоночний снаряд. Завдяки йому споряджена маса мотоцикла стає менше на 3,5 кг і тепер становить 193,5 кг. Пакет опцій включає в себе карбонові колеса, легку батарею М, спортивне сидіння М, більш високий хвіст М, маятник М і режими водіння Pro, які включають в себе три режими, що конфігуруються RacePro1-3 і інтелектуальні системи допомоги. Ви можете налаштовувати ступінь втручання систем DTC, ABS, алгоритм відгуку двигуна, анти-віллі, систему запобігання ковзань і ще безліч функцій.

РЯДНИЙ 4-ЦИЛІНДРОВИЙ ДВИГУН

Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-масляним охолодженням
207
к.с. (152 кВт) при 13,500 об / хв
100
Н-м (і більше) в діапазоні від 5,500 до 14,500 об / хв
193.5
кг - споряджена маса (з пакетом М Спорт)
14.600
об / хв - максимальні оберти двигуна

Чотирициліндровий рядний чотиритактний двигун з рідинно-масляним охолодженням

Чотири циліндра і неймовірна динаміка.

Чотири циліндра і неймовірна динаміка.

Чотирициліндровий двигун BMW S 1000 RR розроблений з чистого аркуша. І він не просто став потужнішим, розвиваючи тепер 207 к.с. (152 кВт) при 13,500 об/хв – він розвиває великий крутний в набагато ширшому діапазоні оборотів. А завдяки технології регулювання фаз газорозподілу і висоти підйому клапанів BMW ShiftCam, новий двигун вражає своєю віддачею навіть на малих і середніх оборотах.

Крім того, мотор став легше і компактніше. Новий привід ГРМ, повні титанові впускні клапани і поліпшене багатодискове прослизаюче зчеплення, зокрема, дозволили зробити двигун на 4 кілограми легшим і вужче. Все це позитивно позначилося як на ергономіці, так і на керованості мотоцикла – ви відчуєте це відразу.

ВІДЧУЙТЕ ГОНОЧНИЙ ЗВУК НОВОГО RR

Старт

Огляд технологій.

Технологія BMW ShiftCam: крутний момент в широкому діапазоні оборотів.

Ви відчуєте різницю відразу. Відмінна тяга навіть на низьких і середніх оборотах – заслуга технології BMW ShiftCam, яка змінює фази газорозподілу і висоту підйому клапанів в залежності від оборотів двигуна.

АБС і АБС Про: для максимальної стабільності і ще більшої швидкості.

Новий RR оснащений системами АБС і АБС Про, які змінюють алгоритм своєї роботи в залежності від обраного режиму: RAIN, ROAD, DYNAMIC, RACE or RACE Pro. Максимальна стабільність або найвища динаміка – вирішуєте ви.

Асистент перемикання передач Про.

Ця система, яка входить в стандартне оснащення мотоцикла, створена для гоночного треку і доріг загального користування і дозволяє перемикати передачі без вижиму зчеплення. Ви можете повністю сконцентруватися на дорозі і не відволікатися на зайві дії, що управляють. Крім того, завдяки ідеальній синхронізації обертів двигуна в момент перемикання передач, система додає і стабільності руху. Результат: вище швидкість, більше контроль і максимум задоволення від водіння.

Система Dynamic Damping Control (DDC) нового покоління – ідеальні характеристики шасі для доріг і гоночного треку.

В якості опції для нового BMW S 1000 RR пропонується система DDC нового покоління. У ній електронно-керовані клапани працюють паралельно механічним. Система постійно аналізує умови руху і адаптує характеристики демпфірування всього за 10 мілісекунд. Крім того, ви можете налаштувати шасі вручну.

Світлодіодні фари: ефектні і ефективні.

Їх неможливо сплутати ні з чим. І це відноситься не тільки до фар, а й до передніх вказівниками повороту, інтегрованим в дзеркала заднього виду, а також задньої світлотехніки, інтегрованої в єдиний блок.

6,5-дюймовий TFT-дисплей.

Новий еталон для супербайків – кольоровий дисплей з діагоналлю 6,5 дюйма з декількома режимами відображення інформації. У режимі Pure Ride на ньому відображаються тільки найнеобхідніші дані. Крім того, є три екрани Core Ride, які дають доступ до іншої важливої інформації. Перемикатися між ними дуже просто завдяки мультіконтролерe, який закріплений на лівій ручці керма.

Ергономіка: ще більше комфорту, підтримки і свободи рухів.

Новий S 1 000 RR не просто став легше і тепер важить 197 кілограмів. Тепер у нього ще більш зручна ергономіка. Рама, паливний бак, сидіння і підніжки – ми переробили всі ці деталі для того, щоб керувати мотоциклом було комфортніше і зручніше.

З пакетом опцій М Спорт ви отримаєте фрезеровані регульовані підніжки, нове кермо і спортивне сидіння М. С ними керувати мотоциклом стане ще зручніше – як на треку, так і на дорозі загального користування.

Підвіска: характеристики, чутливість та можливості настройки.

Новий S 1 000 RR оснащується алюмінієвим маятником, який забезпечує кращу передачу крутного моменту і меншу реакцію на шасі при інтенсивному розгоні – це дозволяє зберегти шини при частих прискорень. Задній амортизатор розташований далі від двигуна і тому менше нагрівається. Крім того, він має більший діаметр штока, що дозволяє йому ефективніше працювати в будь-якій ситуації.

Стандартне і опціональні сидіння.

Навіть стандартне сидіння мотоцикла (висота – 824 мм, відстань по внутрішньому шву штанів – 1,829 мм) розраховане на ще більший комфорт, свободу руху і контакт з мотоциклом.

Крім нього, ми пропонуємо опціональне спортивне сидіння М. Його нековзне покриття і більш жорстка піна дозволяють краще контролювати мотоцикл при різких розгонах і гальмуваннях. Сидіння є частиною пакета опцій М Спорт і доступно в трьох варіантах висоти: 814 мм, 824 мм і 849 мм. Також його можна придбати окремо як аксесуар.

Тримач заднього номера з інтегрованою світлотехнікою.

Переробити дорожній RR в гоночний тепер неймовірно просто, адже в тримач для номерного знака інтегрована вся задня світлотехніка: покажчики повороту, підсвічування номера, ліхтар і стоп-сигнал. Щоб підготувати мотоцикл до перегонів, тепер вам не треба знімати багато окремих деталей.

4 стандартних режиму водіння і режими Race Pro 1-3.

Вже у стандартній комплектації BMW S 1000 RR має чотири режими водіння: RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE. Всі вони ідеально підходять для відповідних умов експлуатації. Крім того, любителі трек-днів можуть замовити опціональні Режими водіння Про, які включають в себе три режими домашнього екрану: RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3. Кожен з них можна налаштувати індивідуально. Серед налаштувань: алгоритми відгуку двигуна, інтенсивність гальмування двигуном, робота протибуксувальної системи DTC, віллі-контролю, АБС і АБС Про.

Технології для максимальної швидкості і безпеки.

Новий S 1 000 RR готовий до всього. Завдяки чотирьом стандартним режимам водіння RAIN, ROAD, DYNAMIC і RACE він ідеально підходить до вашого стилю водіння і найрізноманітнішим дорожніх умов – а три додаткових режиму RACE Pro 1, RACE Pro 2 і RACE Pro 3 дозволяють встановити новий рекорд на гоночному треку. Використовуючи мультіконтролер на кермі і 6,5-дюймову приладову панель, ви легко сконфігуріруєте будь-який з цих режимів, налаштувавши під себе відгуки ручки акселератора і інтенсивність гальмування двигуном, роботу систем DTC (включаючи функцію Wheelie Control), АБС і DDC (Dynamic Damping Control). Крім того, у вас є система Launch Control, обмежувач швидкості на піт-лейн, системи допомоги при старті в пагорб HSC Pro (Hill Start Control Pro) і гальмуванні DBC (Dynamic Brake Control). Нарешті, одним натисканням кнопки ви можете налаштувати алгоритм роботи DTC, зробивши її втручання більш раннім або пізнім. А завдяки 6-осьовим датчикам руху і предиктивної реакції система DTC працює максимально плавно і непомітно для водія на будь-якій швидкості.

Ще більше стабільності і зчеплення з дорогою.

Ще більше стабільності і зчеплення з дорогою.

Новий BMW S 1000 RR – єдиний в світі дорожній мотоцикл з алюмінієвим шасі, яке раніше використовувалося тільки на гоночній техніці. Це дозволяє знизити безпружинні маси на 0,3 кілограма, що істотно покращує динаміку і керованість. Крім того, повністю регульований амортизатор встановлений далі від двигуна і менше схильний до нагріву, який несприятливо позначається на його роботі.

Ідеальне демпфірування нерівностей на будь-якій дорозі.

Завдяки системі Dynamic Damping Control (DDC) новий S 1000 RR ідеально управляється і демпфірує нерівності. Логіка роботи адаптивного шасі також була змінена: тепер в будь-яких умовах за замовчуванням DDC має жорстку настройку електронно-керованого клапана, який працює паралельно з механічним. У разі необхідності лише за 10 мілісекунд клапан відкривається, роблячи роботу шасі м'якше. Новий анодований плаваючий поршень в системі має надзвичайно високу чутливість і точність роботи.

Ідеальне демпфірування нерівностей на будь-якій дорозі.

ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

Швидкість, яку можна побачити.

Новий S 1 000 RR не прикидається вовком в овечій шкурі. Його дизайн відразу ж говорить все про неймовірну динаміку.
ДАНІ ТА ОБЛАДНАННЯ

НЕЙМОВІРНИЙ СПОРТ

Комбінезон ProRace.

ІДЕАЛЬНИЙ СТИЛЬ

Рукавички ProRace.

Рукавички ProRace.

Рукавички ProRace відрізняються не тільки захистом, але і неймовірно комфортні.
Шолом Race

Шолом Race

З шоломом Race і його великим візором ви можете повністю зосередитися на маршруті.
Чоботи ProRace

Чоботи ProRace

Зроблені для справжніх гонок. Жорстка структура з вуглепластика забезпечує найвищий рівень захисту.

ІНШІ МОДЕЛІ