loader
Меню
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW S 1000 RR.

ІДЕАЛ СЕРЕД СУПЕРБАЙКІВ.

Перша модель RR зробила революцію в категорії спортивних супербайків. Після цього мотоцикл продовжував розвиватися, його випробувана і перевірена концепція відточувалася ще більше, а також додавалися нові технології. У той же час постійною залишалася вражаюча крива потужності моделі RR і, з точки зору продуктивності, вона як і раніше залишається лідером.

Тепер модель S 1000 RR в стандартній комплектації поставляється з DTC (системою динамічного контролю тяги) для ще більшої динаміки та безпеки дорожнього руху. В результаті модель S 1000 RR залишається бездоганною серед спортивних мотоциклів – будь-то на дорозі або гоночній трасі. Інноваційна технологія, реалізована в цьому байці, дозволяє вам випробувати його продуктивність з більшою інтенсивністю і безпосередністю, ніж будь-коли.

ДИЗАЙН МОДЕЛІ S 1000 RR

Оберіть свій стиль.

Приголомшливий зовнішній вигляд, неймовірна потужність і справжня гоночна порода. S 1000 RR доступний в чотирьох колірних варіантах: сіро-чорному, чорному, червоно-білому, а також в кольорах спортивного відділення BMW Motorrad Motorsport – білому, синьому і червоному.

Колір Light white uni / Lupin blue metallic / Racing red uni

У цьому варіанті навіть колеса мають особливе забарвлення. Цей варіант відсилає до багатої історії та незліченним перемогам BMW Motorsport.

Колір Racing red one / Light white one

Потужний і ефектний: завдяки яскравому забарвленню і колесам з червоними смугами, RR виглядає дуже швидко, навіть коли стоїть на місці.

Колір Granite grey metallic / Black storm metallic

У цьому варіанті S 1000 RR виглядає елегантно і таємниче, ідеально гармонуючи з нічним містом.

Колір Black storm metallic

Строгий і ефектний чорний колір – це вічна класика. У випадку з S 1000 RR він виглядає дуже зухвало і підкреслює міць безкомпромісного спортбайка.

Погляд переможця. Характер бійця.

RR є втіленням ідеального супербайка – і це відноситься і до його дизайну. Завдяки передньому обтічнику, що э роздвоєним і асиметричним переднім фарам його неможливо сплутати ні з чим. Гостра як бритва лінія, яка тягнеться від передньої частини до хвоста мотоцикла, формує надзвичайно динамічний силует – а завершують вигляд ефектні зябра з лівого боку. Якби у мотоцикла були м'язи, вони б виглядали так.

ЧОТИРИЦИЛІНДРОВИЙ РЯДНИЙ ДВИГУН

146
кВт (199 к.с.) при 13 500 об / хв
999
куб. см - об'єм
3.1
с - прискорення від 0 до 100 км / год
208
кг - споряджена маса
Чотирициліндровий чотиритактний двигун з водяним/масляним охолодженням

Статистика перемог. Непохитна міць.

Чотирициліндровий рядний двигун S 1000 RR здатний видавати потужність 146 кВт (199 к.с.) при 13 500 об/хв і максимальний крутний момент 113 Нм при 10 500 об/хв. Вражаючі цифри! Але ще більше ви здивуєтеся, коли відчуєте, на що здатний цей мотоцикл. І навіть при такому рівні потужності динамічний контроль тяги DTC забезпечує повну безпеку і максимальний контроль над прискоренням.

ВІДЧУЙТЕ НЕЗАБУТНІЙ ЗВУК S 1000 RR

Старт
Старт

Стандартний глушник

Сигнал, який неможливо не почути: тут їде RR.

Спортивний глушник AKRAPOVIČ

Потужний, як удар грому, цей звук знімає всі питання.

ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ S 1000 RR

Все для перемоги.

Безліч інноваційних технологій дозволяють зробити S 1000 RR не тільки безпечніше, але і швидше. Адже це спортивний мотоцикл, і швидкість тут – головне. Три режими руху «дощ», «спорт» і «гонка» забезпечують оптимальну роботу двигуна, ABS і ASC для ефективної їзди в самих різних умовах. Динамічний контроль тяги DTC (також має безліч регулювань) забезпечують ще більшу безпеку і при цьому дозволяє агресивніше прискорюватися при виході з повороту – а дросельна заслінка з електроприводом дозволяє використовувати величезну потужність байка ще більш точно.

Приладова панель забезпечує чітке відображення швидкості руху і оборотів двигуна – а завдяки виключно високій роздільній здатності, дисплей на ній може відображати ще й параметри телеметрії. В результаті ви завжди отримуєте оптимальний огляд робочих характеристик RR і своїх налаштувань.

Огляд всіх технологічних особливостей.

Вихлопна система: оптимізована для швидкості.

Задній глушник з подвійним патрубком сприяє збільшенню крутного моменту в нижньому діапазоні оборотів і поліпшенню ефективності наповнення камери згоряння. Він також має дуже низький протитиск вихлопних газів, що сприяє збільшенню потужності. Так, він відповідає стандарту «Євро 4» – але без будь-яких втрат для потужності.

Адаптивна ходова частина (DDC): налаштування за мілісекунди.

Адаптивна ходова частина DDC за кілька мілісекунд оптимально налаштовує шасі на конкретну ситуацію їзди. З інтервалом в 10 мілісекунд блок управління DDC обробляє безліч даних і постійно підлаштовує характеристики оптимальним чином. Для вас як для водія це означає, що RR має оптимальну настройку стиснення і відбою амортизатора в будь-який час – а компроміси в настройках підвіски пішли в минуле.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Система динамічного контролю тяги (DTC): ідеальна робота навіть в нахилі.

Система динамічного контролю тяги DTC входить в стандартну комплектацію S 1000 RR. Вона вносить значний вклад не тільки в безпеку, але і в високий рівень динаміки! При їзді по слизькому або неоднорідному покриттю система Dynamic Traction Control за допомогою датчиків АБС і кутової швидкості запобігає пробуксовці заднього колеса – причому вона обмежує тягу рівно настільки, наскільки потрібно. Крім того, DTC дозволяє регулювати слідкування за відпрацьованими газами в різних умовах. DTC поєднується окремо з кожним з режимів їзди, тим самим забезпечуючи максимальну швидкість і безпеку водіння в будь-яких умовах.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Шасі: оптимальна жорсткість і ідеальна керованість.

Маючи ідеальну комбінацію кута повороту керма 66,5°, колісної бази 1438 мм і точки обертання маятника, ми домоглися оптимального поєднання маневреності і курсової стійкості. Шасі S 1000 RR розраховане на дуже агресивну їзду, тому ми також налаштували його так, щоб водій мав максимально зворотний зв'язок.

Асистент перемикання передач Pro.

Асистент перемикання передач Pro – це функція, яку знають і люблять гонщики. Завдяки функції короткочасного закриття дросельної заслінки, він дозволяє легко перемикати передачі, не використовуючи зчеплення. Крім того, вплив зміни навантаження на заднє колесо значно зменшується, що призводить до кращого зчеплення з трасою. І останнє, але не менш важливе: асистент перемикання передач Pro також зменшує час перемикання. Ви полюбите його – і не тільки тоді, коли будете рухатися на граничних швидкостях.

Ковані колеса: від гоночної траси до дороги.

Шини і колеса визначають контакт з дорогою. Ковані колеса HP набагато легше і міцніше стандартних, і доступні в якості додаткового аксесуара. Розмір шин: SP C 120/70 ZR 17 спереду і SP 200/55 ZR 17 ззаду. Зайве говорити, що динамічний контроль тяги (DTC) буде працювати з цими колесами так само точно, як і зі стандартними.

Режими водіння/режими водіння Pro: для будь-яких умов.

У новому S 1000 RR передбачені стандартні режими водіння: «дощ», «спорт» і «гонка», а режими «Slick» і «User» також можуть бути додані в якості додаткового аксесуара при замовленні опції режими водіння Pro. Таким чином, натисканням кнопки ви можете вибирати оптимальний режим – наприклад, для руху по слизькій дорозі або по гоночному треку.

Дисплей: бачити більше з одного погляду.

Завдяки виключно високій роздільній здатності, приладова панель забезпечує чітке і швидке відображення обраних параметрів, а також швидкість руху і частоту обертання коленвала двигуна. Крім цього, доступні наступні режими відображення і функції: настройки для DDC і гоночної траси, кут нахилу, регулювання DTC, таймер кола і поздовжнє прискорення.

ОТРИМАЙТЕ МАКСИМУМ ВІД S 1000 RR

Спеціальне обладнання і аксесуари.

Забезпечте собі вирішальну перевагу: отримуйте ще більше від кожної поїздки завдяки високоякісним деталям HP і широкому спектру спеціального обладнання і оригінальних аксесуарів BMW Motorrad.

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ПОТУЖНІСТЬ І СТИЛЬ

Кращий в світі тюнінгу і гонок.

Як тюнінгована збірка RR від PRAËM здійснює фурор в співтоваристві кастомайзерів.

Хто б міг подумати, що можна вдосконалити досконалість? Кастом на базі RR в ретро-стилі 70-х років від ательє PRAËM поєднує в собі міць і стиль класичного спортбайка. Тюнінг з'явився відразу, як був винайдений сам мотоцикл. Талановиті кастомайзери підганяли мотоцикл під свій смак у всіляких стилях. Але S 1000 RR від PRAËM, ймовірно, входить в десятку самих незвичайних проектів всіх часів. Незважаючи на всі модифікації, здатні перетворювати його в першокласний олдскульний супербайк, Double R від PRAËM нічим не поступається за потужністю і швидкостю стандартному S 1000 RR, і як і раніше є відмінним вибором для гоночної траси.

Життя Байрона.

Від Південної Африки до іншого кінця світу через GS Trophy.

Швидше, ніж дозволяє лід.

Роберт Гулл встановив діючий світовий рекорд найшвидшої їзди на задньому колесі по льоду.

АКСЕСУАРИ ДЛЯ S 1000 RR

Деталі HP

Підніжки HP

Підніжки HP, виготовлені фрезеруванням на верстаті з ЧПУ, з широким діапазоном можливих регулювань.

Деталі HP

Ручні важелі HP

Можуть складатися, зменшуючи небезпеку бути погнутими або зламаними при падінні.

Деталі HP

Карбоновий передній бризговик HP

Новий зовнішній вигляд з одночасним зменшенням ваги.

Деталі HP

Карбонове ущільнення паливного бака HP

Високоякісне карбонове кріплення зі стійким до ультрафіолетового випромінювання глянсовим лаком.

Деталі HP

Захист важеля гальма HP

Вигнутий затискач з алюмінію і пластика.

Деталі HP

Захист двигуна HP

HP, алюмінієвий захист зі змінними зносостійкими пластиковими накладками.

ПРИВАБЛИВИЙ ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД НА ДОРОГАХ

Костюми

Костюм DoubleR

Облягаючий гоночний комбінезон в кольорах BMW Motorsport.

Перчатки

Перчатки DoubleR

Спортивні перчатки зі шкіри кенгуру з частковою перфорацією.

Шоломи

Шолом Reiterberger з гоночним декором

Інтегральний шолом для гонок.

Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.