ОПИС ПРОЕКТУ
Цей проект – ніби початок нової пригоди. Ніби летиш на літаку невідомо куди.Юічі Йошідзава<br/ >Custom Works ZON
Серйозна зовнішність, складне завдання.
Коли силовий агрегат доставили в Custom Works ZON, Юічі був здивований його фактурним видом. І зовнішня геометрія, і видимі елементи конструкції нагадували опозитні двигуни, які будувалися в BMW Motorrad до кінця 60-х. Хромовані труби захищали штовхачі, що знаходяться над циліндрами. Оскільки для опозитних моторів характерні широко розставлені горізонтальні циліндри, було очевидно, що рама повинна підкреслювати цю особливість. Він прийняв виклик і почав фантазувати. Він хотів вичавити граничний максимум з мотора. І тоді у Юічі виникла ідея – побудувати Land Racer.
Вдале відхилення від курсу.
Для Юічі і його колеги Йошікадзу Уеди почався трудомісткий етап. З початку серпня до кінця листопада вони безвилазно сиділи в майстерні, займаючись складанням першого і єдиного в своєму роді мотоцикла. Одні лише думки про проект змушували їх пишатися ним: «Цей двигун дістався нам раніше кого-небудь в світі. Нам випала честь створити мотоцикл спеціально для цього мотора. Б'юся об заклад, він вразить усіх!» – говорив Юічі. На початку грудня кастом вперше був представлений публіці на Yokohama Hot Rod Show в Японії. Тут же він отримав нагороду «Best Of Show». Такого складного проекту і такому унікальному мотоциклу необхідно відповідну назву – «Departed»: відхилення від курсу з вдалою розв'язкою. «Здається, ми вступили на шлях абсолютно нових пригод» – говорив Юічі.
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
МАЙДАНЧИК ДЛЯ ІГОР: ВЧОРА І СЬОГОДНІ
Юічі Йошідзава з раннього віку захоплювався мотоциклами: «У дитинстві замість ігрового майданчика я ходив в мотосалон» – згадує він. Після закінчення університету, Юічі змінив кілька місць роботи. Але все без толку, він не отримував задоволення. «Поступово до мене прийшло усвідомлення, що хотілося займатися тим, що я дійсно люблю. Так і з'явилася моя майстерня. Ми відкрили її разом з Уедой – моїм однокурсником».
Скрупульозний огляд.
Перед початком роботи над новим проектом інженери піддають мотоцикл пильному вивченню і огляду. Будь-яка кастомізація починається з ідеї. Спершу інженери вибирають розмір коліс: «Це важливо для розуміння характеру майбутнього кастома» – говорить Юічі. Потім розробляється рама. Нарешті, настає черга екстер'єру з усіма кузовними деталями. Головна перевага Custom Works ZON полягає в тому, що команда займається виробництвом по повному циклу, починаючи з розробки дизайну і закінчуючи самостійним виготовленням деталей мотоцикла. «Найважливіше, щоб кастом на виході виходив цілісним. Наші мотоцикли цінуються за опрацювання деталей без шкоди для функціональності». Все це, зрозуміло, може бути застосовано і до «Departed» – навіть незважаючи на те, що проект концептуально інший. Нескінченний захоплення – і «до», і «після».