Відносно моделей, в яких встановлені двигуни з парними зустрічно-спрямованими циліндрами, а також моделей серії К, компанія BMW Motorrad послідовно робить ставку на кардан для передачі потужності. Карданний вал є вторинним приводом між механічною коробкою передач і заднім колесом. Він характеризується надзвичайно ефективною тривалістю експлуатації і володіє стабільно високою продуктивністю. А це усуває необхідність в тривалому технічному обслуговуванні. Карданний вал спрямований на внутрішню частину системи paralever. Система Paralever з верхнім розташуванням контрольного важеля поєднує в собі спортивний дизайн і витриману полегшену конструкцію. У той же час, завдяки зниженій вазі, забезпечується дуже чутливий відгук підвіски задніх коліс за рахунок мінімальних безпружинних мас.
Система Paralever, яка поєднує в собі завдання задньої підвіски і силового приводу, в значній мірі усуває сили, викликані приводом карданного валу, які призводять до жорсткості підвіски під час прискорення. Висхідний момент (відомий як ефект «гумової корови») компенсується, в той час як для звичайного важеля, що хитається занадобилась б довжина понад 1,4 м. У реальності ця система являє собою силову стійку паралелограмного типу між шестернею задньої осі і рамою.
За допомогою Paralever на протиточному подвійному двигуні і в поколінні K стійка з'єднана через шарнір над поворотним важелем. Однією з переваг цієї конструкції є значно більш високий дорожній просвіт в області заднього колеса.
Корпус редуктора заднього колеса, виконаний з легкого сплаву, з'єднаний з допомогою шарнірного важеля з Paralever з одним важелем, також відлитий з легкого сплаву. Цей поворотний важіль утримує карданний вал. Додатковий універсальний карданний шарнір в точці повороту цієї лінії передає потужність на передачу заднього колеса, корпус якої підтримується на рамі через направляючий важіль. Карданний вал також з'єднаний з вихідним валом редуктора через універсальний шарнір.
Кінематика Paralever спроектована таким чином, щоб не було змін довжини. Це означає, що не потрібен зсув. Для більшого комфорту демпфер крутильних коливань вбудований в карданний вал. У точці повороту на рамі – як на рамі з легкого сплаву в моделях серії К, так і на сталевому шасі протиточних подвійних двигунів, поворотний важіль Paralever тримається на не потребуючих обслуговування і регульованих конічних роликових підшипниках. Залежно від типу мотоцикла конічне зубчасте колесо на задній осі передає крутний момент приводу відповідним чином. Більше конічне зубчасте колесо, відоме як коронне колесо, знаходиться в рифленому шарикопідшипнику всередині і зовні в серцевині рулону. Вся трансмісія підтримується рамою через центральну підвіску, встановлену на важелі Paralever. Трансмісія не вимагає технічного обслуговування на всіх мотоциклах BMW, протиточних подвійних двигунах і чотирициліндрових двигунах моделей серії K. Запропонована заміна масла виконується тільки в рамках перевірок.
Разом з оптимізованою за вагою конструкцією поворотного важеля і 50-міліметровим отвором великого діаметра в осьової трубі корпусу приводу це призводить до значного зменшення кількості нестискуваних мас на задньому колесі. Тому шасі реагує на нерівності швидко і точно. Отвір в осьової трубі також забезпечує ефективне відведення тепла з корпусу задньої осі.