loader

Нові BMW R 1250 GS та R 1250 GS Adventure

«Надихаюче виконання, вражаючий список опцій, чудові їздові якості і надійність, що вселяє впевненість власникам в своїх мотоциклах, сприяють успіху сімейства GS в модельному ряду BMW Motorrad. При створенні оновлених R 1250 GS і R 1250 GS Adventure ми черпали натхнення в 40-річній історії сімейства і постаралися зробити самий гарний і сучасний GS».

Патрік Гюрліч, менеджер проектів, і Райнер Фінгс, менеджер по продукції

Нові BMW R 1250 GS і BMW R 1250 GS Adventure: ще більш досконалі й інноваційні мотоцикли для асфальту, бездоріжжя, туризму і подорожей

Сімейство BMW GS відзначає в 2020 році сорокарічний ювілей, і BMW Motorrad представляє оновлені R 1250 GS і BMW R 1250 GS Adventure. Багатше оснащені, інноваційні та більш привабливі через появу нових функцій і розширений діапазон додаткового обладнання зі списку BMW Motorrad Accessories. Ще краще, ніж раніше. Це прекрасні компаньйони для мотопоїздок в найвіддаленіші куточки нашої планети.

Сучасний двоциліндровий двигун об'ємом 1 254 кубічних сантиметра, побудований за класичною для BMW Motorrad оппозитною схемою, забезпечує рівну тягу в широкому діапазоні оборотів. Він обладнаний електронним управлінням дросельними заслінками і повністю відповідає нормам екологічного класу Євро-5. Система управління клапанами ShiftCam дозволила розширити його робочий діапазон і забезпечити не тільки максимальну потужність 100 кВт (136 к.с.) на високих оборотах, а й рівну тягу в діапазоні низьких і середніх оборотів, де він демонструє відмінні показники економічності та екологічності.

Dynamic Traction Control (DTC) і новий режим Eco входять в список стандартного устаткування. Режим Pro, що налаштовується, і налаштування гальмування двигуном можливі у вигляді опцій

Dynamic Traction Control (DTC) гарантує високий рівень безпеки їзди і оптимальний рівень тяги на задньому колесі в поточних дорожніх умовах. Новий плавний і економічний режим їзди Eco дозволяє відчутно економити паливо і їздити максимально ефективно. Ці системи входять в базове оснащення мотоциклів.

В якості опції для нових R 1250 GS і R 1250 GS Adventure доступний пакет Pro, в якому можна самостійно налаштовувати режим руху. Він додасться до стандартних режимів і буде доступний в списку вибору в будь-який момент. Динамічне управління гальмуванням двигуна - також новий компонент режиму Pro. Воно допоможе уникнути занадто різкого уповільнення при різкому закритті дросельної заслінки, а також блокування заднього колеса при перемиканні на кілька передач вниз при вході в поворот.

Нова BMW Integral ABS Pro як стандарт

R 1250 GS і R 1250 GS Adventure - найпопулярніший в світі мотоцикли класу «туристичний ендуро». Вони серійно обладнуються системою BMW Integral ABS Pro, зав'язаною на 6-осьовий датчик прискорення. Це гальмівна система, яка забезпечує ще більше надійності, дозволяючи безпечно гальмувати навіть на глибокому нахилі. У пакеті Pro ступінь чутливості АБС можна налаштовувати вручну.

Hill Start Control Pro (HSC Pro) - додаткова опція

Система Hill Start Control Pro не дасть відкотитися назад або скотитися вперед і буде корисною підмогою при старті в гору. Вона буде актуальна не тільки на бездоріжжі, але і в умовах міського руху. Ця інтелектуальна система в залежності від крутості ухилу притримає гальмами заднє колесо мотоцикла, не даючи йому скочуватися під ухил, і плавно відпустить гальмо при подачі крутного моменту.

Світлові прилади: повністю світлодіодна адаптивна фара з новими функціями і передні покажчики поворотів (додаткове обладнання)

Повністю світлодіодна фара освітлює дорогу неперевершеним яскравим білим світлом. Її оновлена ​​конструкція з плаваючим підвісом - наступний крок у розвитку освітлювальних приладів. Пучок світла не тільки адаптивно регулюється по висоті в залежності від ступеня завантаження мотоцикла, але ще відхиляється в сторону повороту при нахилі мотоцикла, уникаючи засліплення зустрічних водіїв і підсвічуючи внутрішнє узбіччя повороту. Тепер фара світить не строго прямо, а туди, куди веде дорога. З таким адаптивним світлом їзда вночі по гірських серпантинах стає в рази простіше і безпечніше.

Нові функції освітлення будуть доступні для R 1250 GS і R 1250 GS Adventure в якості додаткових опцій. Це «Привітання» і «Прощання», коли мотоцикл «киває» вам фарою при включенні і виключенні запалення, а також функцій «Засвіти шлях додому», при якій фара вимикається з затримкою за часом, щоб встигнути вийти з гаража при її свіченні.

Також в якості опції доступні світлодіодні покажчики поворотів з функцією ходових вогнів (передні) і повторювачів стоп-сигналу (задні). Вони забезпечують кращу видимість мотоцикла на дорозі і спереду, і ззаду при гальмуванні, що підвищує рівень пасивної безпеки.

Розетка 12 В і гніздо USB - стандартне обладнання. Підігрів сидінь водія та пасажира, а також збільшені на 30 мм стійки керма - додаткові опції

На нових R 1250 GS і R 1250 GS Adventure стандартно встановлюються два електричних роз'єми: 12 В роз'єм стандарту Din і гніздо USB з 5-вольтним джерелом живлення для підзарядки телефону і інших кишенькових приладів.

В якості додаткового обладнання доступні сидіння для водія і пасажира з регульованим нагріванням. Вони підвищують рівень комфорту при їзді в прохолодну погоду. Ергономіка робочого місця водія може бути змінена за допомогою сидінь різної висоти, опціональних водійських підніжок і збільшених стійок керма. Наш мотоцикл готовий підлаштуватися під ваші антропометричні дані.

Нові R 1250 GS і R 1250 GS Adventure для туризму, бездоріжжя і подорожей: вибери свій колір

Для базової версії R 1250 GS і R 1250 GS Adventure доступна колірна схема, що підкреслює зухвалий характер і універсальність: поєднання сніжно-білого зі світло-сірим. В якості додаткових опцій доступні темна гама кольорів Triple black і динамічне забарвлення Rallye. Обмеженою серією будуть випущені мотоцикли в забарвленні 40 Years GS. Чорно-жовті мотоцикли з шильдиками 40 Years GS повторюють розмальовку легендарних класичних R 100 GS.

Основні моменти в нових BMW R 1250 GS і R 1250 GS Adventure:

  • Сучасний опозитний двигун з технологією BMW ShiftCam для зміни режимів роботи впускних клапанів і електронним управлінням паливними заслінками відповідає екологічним нормам Євро-5.
  • Рівна тяга і потужне прискорення у всьому діапазоні оборотів, паливна економічність і низький рівень викидів.
  • Потужність і крутний момент: 100 кВт (136 к.с.) при 7 750 об/хв і 143 Н·м при 6 250 об/хв.
  • Датчик детонації для автоматичної адаптації запалювання до роботи на низькоякісному паливі.
  • Нова BMW Motorrad Integral ABS Pro і три режими руху в базовій комплектації.
  • Економічний і екологічний режим Eco.
  • Пакет Pro з додатковими режимами їзди і налаштовуваним вручну режимом, а також динамічне управління гальмуванням двигуном як додаткове обладнання.
  • Dynamic Traction Control (DTC) в базовому оснащенні.
  • Електронно-регульована підвіска ESA Next Generation, що автоматично адаптується під завантаження мотоцикла.
  • Помічник старту в гору Hill Start Control Pro (HSC Pro) доступний як додаткове обладнання.
  • Нова повністю світлодіодна адаптивна фара і покажчики поворотів з функцією ходових вогнів і повторювачів стоп-сигналу доступні як опція.
  • 12 В розетка і гніздо USB - стандартне обладнання.
  • Сидіння водія і пасажира з електропідігрівом, а також стійки керма, збільшені на 30 мм, - додаткове обладнання.
  • Кілька варіантів висоти сидіння водія доступні при замовленні мотоцикла або як окремий аксесуар.
  • Багатофункціональний приладовий щиток з 6,5-дюймовим повнокольоровим дисплеєм TFT і з'єднанням Bluetooth із телефоном і гарнітурою - стандарт для R 1250 GS.
  • Кнопка екстреного виклику - додаткове обладнання.
  • Базове забарвлення - біло-сіре. Кольори Triple Black, Rallye і лімітована версія 40 років GS доступні в якості опції.
  • Розширений список додаткового обладнання та аксесуарів BMW Motorrad.
1/14