loader

Основні етапи

САМІ ВАЖЛИВІ ІННОВАЦІЇ.

Компанія BMW Motorrad володіє баченням перспективи і є піонером в питаннях, що стосуються інновацій та технологій, вже більше 90 років. Наш шлях викладений новаторськими і встановлюючими тенденції розробками, які ми збираємося представити вам тут.

1923 рік.

1923 рік.

Краще, ніж літати.

Компанія BMW почала свою роботу як виробник літаків. Але в той момент, коли наші інженери створили свій перший мотоцикл R 32, це стало справжнім проривом. Не велосипед з двигуном, як це зазвичай було тоді, але цілковито нова концепція мотоцикла. З відмінною концепцією рами і двигуном, який був дійсно частиною дизайну.

Бачити і бути побаченим.

Компанія BMW почала свою роботу як виробник літаків. Але в той момент, коли наші інженери створили свій перший мотоцикл R 32, це стало справжнім проривом. Не велосипед з двигуном, як це зазвичай було тоді, але цілковито нова концепція мотоцикла. З відмінною концепцією рами і двигуном, який був дійсно частиною дизайну.

1924 рік.

Гальмування.

Легше, ніж будь-коли раніше.

З початком виробництва R39 BMW вперше використовує зовнішні ножні гальма для гальмування заднього колеса замість звичайного клинового ножного гальма, дозволяючи водієві гальмувати ще легше і безпечніше.

1924 рік.
1935 рік.

1935 рік.

Підвищена стійкість і комфортність при їзді.

BMW також є піонером, коли мова йде про технології підвіски: в моделі R 12 і туристської моделі R 17 використовується перша в світі гідравлічно демпфіруюча телескопічна вилка. Вона змінює звичайні ресорні вилки і вносить значний вклад в підвищення стійкості і комфорту їзди.

1936 рік.

Інтелектуальна легка конструкція.

У спортивній моделі R5 (500 куб. см) BMW вперше демонструє конически витягнуту овальну трубчасту раму. Це інтелектуальна легка конструкція. Новий процес зварювання, створений в той же час для виготовлення рами, також є дуже інноваційною технологією виробництва, що встановила тенденції на довгі роки. Перевага легкої конструкції? Висока гнучкість при малій вазі.

1936 рік.
1955 рік.

1955 рік.

Висока стійкість при їзді. Більше комфорту.

Інноваційне шасі з повністю хитним важелем використовується BMW вперше в стандартному виробництві мотоциклів в моделях R 50 і R 69. Це забезпечує високу на той момент стійкість їзди з комфортом. Оптимальне опір деформації найбільш цінується водіями мотоциклів з колясками.

1960 рік.

Без сумніву, найшвидший німецький супербайк.

Перший гідравлічний амортизатор керма в стандартному виробництві мотоциклів забезпечує максимальну безпеку їзди. Він вперше встановлений в R 69 S – найшвидшому німецькому супербайці в той час. Рульовий демпфер може бути навіть вимкнений на більш низьких швидкостях для поліпшення управління.

1960 рік.
1961 рік.

1961 рік.

Повністю адаптовані: аксесуари та додаткове обладнання.

Для тих, хто хоче додати своєму мотоциклу BMW персональний характер, спеціальні аксесуари і додаткове обладнання від BMW Motorrad роблять це можливим з самого початку. Захисні дуги і тримачі сумок були додані в асортимент ще в п'ятдесяті роки – спочатку в представництвах, а з 1961 року в якості заводської опції. Сьогодні для створення власного персонального мотоцикла BMW можна використовувати широкий асортимент аксесуарів і додаткового обладнання.

1973 рік.

Ікона дизайну з флагманськими технологіями.

У стандартну комплектацію R 90 S вперше входить подвійне дискове гальмо, встановлене на передньому колесі. У той же час ми вводимо фару H4 в серії /6. При цьому ми продовжуємо забезпечувати підвищену безпеку дорожнього руху.

1973 рік.
1976 рік.

1976 рік.

Перший повний обтічник встановлений в стандартній комплектації.

R100 RS стає відправною точкою для ряду моделей, в яких втілені нові результати досліджень, проведених в аеродинамічній трубі.
Це дає перший в світі аеродинамічний оптимізований повний обтічник для стандартного виробництва мотоциклів. Переваги низької опори повітря і низького тиску на шолом особливо відчуваються мотоциклістами при їзді на дальні відстані.

1978 рік.

Перша колекція мотоцикліста.

Хороший зовнішній вигляд від голови до мотоцикла і безпека їзди – це було важливо для нас вже в 70-х роках. Таким чином, компанія BMW Motorrad вступила в нову еру з повним шоломом з візором в 1976 році. У 1978 році перше повнофункціональне обладнання для мотоцикліста вийшло на ринок в якості доповнення. Наші дизайнери та інженери сьогодні як і раніше зосереджені на захисті, безпеці, функціональності і інноваціях - поряд з елегантним зовнішнім виглядом.

1978 рік.
1979 рік.

1979 рік.

Кращі відчуття: система обігріву ручок.

Спочатку система обігріву ручок викликала сміх, але сьогодні вона стала невід'ємним елементом мотоцикла. Зрештою, вона підвищує задоволення і безпеку їзди на мотоциклі, тому що, як було доведено, водії з теплими руками реагують швидше.

1980 рік.

Ідеальна вібрація.

R 80 G/S – це перший мотоцикл з двоциліндровим двигуном ендуро і, таким чином, засновник нового сегмента. Відтепер G/S являє собою безмежну пригоду на мотоциклі. Він оснащений першим одностороннім заднім хитним важелем для великих мотоциклів. Також відрізняється 50% -ною крутильною жорсткістю в порівнянні зі звичайними подвійними хитними важелями і таким же зниженням ваги. Швидко і легко заміняєме заднє колесо також виявляється великою перевагою.

1980 рік.
1981 рік.

1981 рік.

Два шолома в одному.

Перший в світі мотоциклетний складаний шолом об'єднує дві властивості: легко знімається секція підборіддя дозволяє носити його як відкритий або інтегральний шолом. При цьому шолом забезпечує високий рівень комфорту носіння та експлуатації.

1986 рік.

Водонепроникні текстильні мотоциклетні костюми.

Перший в світі мотоциклетний костюм Gore-Tex від BMW, безсумнівно, викликав хвилювання і зробив революцію в їзді на мотоциклах.

1986 рік.
1987 рік.

1987 рік.

Paralever. Наступний етап еволюції технології підвіски.

Подвійний хитний важіль, розроблений BMW Motorrad під назвою Paralever, по суті усуває неприємну передачу рушійних сил підвісці і представлений в моделях R 80 GS і R 100 GS в 1987 році.

1988 рік.

Перша в світі система ABS для мотоциклів.

BMW – перший виробник в світі, який в 1988 році випустив на ринок систему ABS для мотоциклів. При цьому компанія BMW встановила новий еталон у виробництві мотоциклів. З 2013 року всі мотоцикли BMW оснащені системою ABS у стандартній комплектації.

1988 рік.

Перша цифрова електронна система управління двигуном.

BMW K1 є важливою віхою у виробництві мотоциклів завдяки своїй аеродинаміці. Він також вперше демонструє цифрову електронну систему управління двигуном. Блок управління Motronic об'єднує електроніку запалювання і вприскування, при цьому забезпечує паливну економічність і виконання вимог до використання регульованого каталізатора.

1990 рік.

1990 рік.

Новаторські екологічні технології для мотоциклів.

Регульований триходовий каталізатор можна на самому початку замовити для моделей K з цифровою електронною системою управління двигуном в якості спеціального обладнання. BMW пропонує перший в світі регульований каталізатор для мотоциклів. Для моделей, побудованих з 2000 року, весь асортимент BMW Motorrad оснащений каталізатором в стандартній комплектації.

1993 рік.

1993 рік.
1998 рік.

1998 рік.

Перша в світі подвійна фара з еліпсоїдною технологією.

Перша в світі подвійна фара з еліпсоїдною технологією на серійних мотоциклах забезпечує поліпшене освітлення дороги.

2004 рік.

Перша рама з електронним регулюванням.

Електронне регулювання підвіски (ESA) – це електронна інновація для серійних мотоциклів BMW. Вона вперше з'явилася на K 1200 S і сьогодні доступна на більшості наших двоциліндрових, чотирициліндрових і шестициліндрових мотоциклах. ESA дозволяє за допомогою електроніки регулювати налаштування підвіски одним натисканням кнопки відповідно до ситуації при їзді і станом навантаження. Система ESA, яка ідеально підходить для різних дорожніх умов, пропонує мотоциклістам ідеальні характеристики демпфірування, оптимізовану продуктивність і високий рівень безпеки їзди.

2004 рік.
2005 рік.

2005 рік.

Ідеальне поєднання.

Технологія шини CAN в поєднанні з однопровідною системою BMW Motorrad (SWS) являє собою концепцію з'єднання даних, яка вимагає тільки одну лінію передачі даних. Перевага в порівнянні з двухточечним з'єднанням – значно ширший спектр функціональних можливостей зі значно зменшеною кількістю кабелів. Іншими перевагами цифрового трафіку даних є економія ваги, висока стійкість, можливість повної діагностики та додаткова інформація для мотоцикліста.

2010 рік.

Адаптивна фара.

BMW – перший виробник мотоциклів, що пропонує адаптивну фару спеціально для мотоциклів в якості заводської опції. Це фара, яка робить їзду на мотоциклах безпечнішою в сутінках або вночі завдяки повному освітленню дороги.

2010 рік.
2014 рік.

2014 рік.

Перший електричний максі-скутер.

Завдяки BMW C evolution, ви можете відчути міську мобільність майбутнього вже сьогодні – без будь-яких компромісів. Цей електричний максі-скутер поєднує в собі стійкість, динаміку і маневреність. Потужний, повністю електричний привід швидко доставляє вас до місця призначення і дозволяє залишити викиди і шум позаду. Максимальна продуктивність їзди, екологічна сумісність і інноваційні технології – C evolution створений для безкомпромісного задоволення від їзди.

Безпека на 360°.

Безпека вимагає дій, а не слів.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

Інші історії, які можуть вас зацікавити.

Любов до мотоциклів.

Любов до мотоциклів.

Коли кастомізація перетворюється в образ життя.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ
Найкрасивіші обхідні шляхи до Берліна.

Найкрасивіші обхідні шляхи до Берліна.

Ваш мотоциклетний тур на фестиваль Pure&Crafted.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ