M 1000 RR
ОПІР НЕМОЖЛИВИЙ
ІДЕАЛЬНЕ ПОЄДНАННЯ ХАРАКТЕРИСТИК
Парадокс швидкості: всі женуться за часом, хоча сенс полягає в тому, щоб насолоджуватися кожною секундою.Том Сайкс (Tom Sykes), пілот команди BMW Motorrad в чемпіонаті світу з супербайку WorldSBK
СПРАВЖНІЙ ГОНЩИК
Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з рідинно-масляним охолодженням
Тяга до перемоги
Двигун M 1000 RR розроблений для спорту і при цьому відмінно підходить і для їзди по дорогах загального користування. У порівнянні з моделлю S 1000 RR він має більший крутний момент в середньому діапазоні оборотів, а максимальна частота обертання збільшилася на 500 об/хв до 15 100 об/хв. Титанові шатуни важать менше, штовхачі клапанів вже на 1,5 мм, впускний колектор укорочений для поліпшеного сумішоутворення. Крім того, ми використовували ковані поршні з 2 маслозйомними кільцями, а головка блоку циліндрів отримала нову геометрію каналів і більш жорстку конструкцію. Підсумок: ще більше потужності та зменшена інерція маси. Для скорочення передавального відношення на зірочці ланцюгової передачі доданий додатковий зубець, а сам приводний ланцюг і колісна база подовжені. Багатодискове зчеплення працює без самопосилення - для ідеального миттєвого старту.
ДВИГУН – СЕРЦЕ МОТОЦИКЛА
ГОТОВИЙ ДО ВСЬОГО – КРІМ КОМПРОМІСІВ
Максимум притискної сили: канарди M Winglets
Притискна сила грає вирішальну роль в перемозі. Карбонові канарди M Winglets створюють притискаюче зусилля 16,3 кг. У комбінації з високим вітровим склом ви зможете досягти набагато більшої швидкості - перед поворотом, в віражі і при прискоренні. Крім того, додаткова притискна сила на передньому колесі значно покращує контакт з дорогою і знижує навантаження на систему динамічного регулювання тяги. А їзду на задньому колесі можна залишити для фінішній прямій.
Безкомпромісне прискорення – тільки навпаки
Ми створили найкращі гальмівні супорти на ринку. Причому поряд зі стандартними дисками також доступні опціональні спортивні, розраховані на тривалу їзду по гоночній трасі. Разом з системою RACE ABS і оптимальною ергономікою новий M 1000 RR забезпечує еталонне уповільнення.