loader
HP4 RACE
Зображення мотоцикла може відрізнятися від реального залежно від обраних аксесуарів і додаткового оснащення, а також специфічних вимог ринку.

BMW HP4 RACE.

ІНЖЕНЕРНИЙ ШЕДЕВР.
Це не просто інженерний шедевр. Це втілення захоплення. Розроблений для гоночного треку, BMW HP4 RACE уособлює всю нашу пристрасть до швидкості. Величезна кількість інновацій, і всі вони переслідують одну мету – розширити межі можливого. В цьому мотоциклі вперше в світі застосовано колісні диски і рама з вуглепластика. А завдяки потужності в 215 кінських сил і сухій масі в 146 кілограмів динаміка HP4 RACE, здається, може порушити закони фізики. Випущений обмеженим тиражем: всього 500 примірників на весь світ.

СПРАВЖНІЙ ЕКСКЛЮЗИВ

HP4 RACE – це шедевр інженерного мистецтва. Кожна з 500 гоночних машин обмеженої серії була виготовлена вручну нашими фахівцями і отримала свій ярлик з номером. Квінтесенція захопленості, яку ми виробляємо тільки для тих, хто її поділяє. Для тих, хто не має кордонів і хто завжди йде далі. Для тих, хто переходить межі, і чиї вимоги не просто задовольняються HP4 RACE, але яким необхідно переосмислити свої вимоги. Таких небагато. Точніше: сімсот п'ятьдесят.

ПОВНІСТЮ КАРБОНОВІ – ВСЕ АБО НІЧОГО

Повністю карбонова рама RTM – це мінімальна вага і максимальна жорсткість. Те, що потрібно для гоночного мотоцикла.
Колеса HP4 RACE також виконані з вуглепластика.
Вони на 770 г легше, ніж ковані гоночні колеса HP, і це дає відчутну перевагу при гальмуванні, прискоренні і поворотах.
1/3

Новий еталон полегшених конструкцій.

Рама HP4 RACE виготовлена з вуглепластика і являє собою єдину деталь від рульової колонки до шарніра маятника. У порівнянні зі стандартною рамою, вона економить чотири кілограми ваги. Суть карбону BMW HP4 RACE не в зовнішньому вигляді, а в характеристиках. Він не тільки легше, але також жорсткіше і міцніше.

ДИЗАЙН HP4 RACE

Досконалість аж до найдрібніших деталей.

Створений для гоночного треку, HP4 RACE має несучий карбоновий обтічник, який ефективно відсікає потік зустрічного вітру. Куполоподібне вітрове скло забезпечує оптимальний захист водія від повітряного потоку. Ідеальне поєднання забарвлення в кольори BMW Motorsport (Light white / Racing blue metallic / Racing red) і нефарбованих деталей з вуглепластика робить HP4 RACE неймовірно привабливим; їм можна милуватися навіть тоді, коли він нерухомий.
Приголомшлива увага до деталей – навіть назва моделі HP4 RACE нанесено на розділений обтічник.
Вилка Öhlins FGR 300, що відповідає вимогам чемпіонату WSBK, забезпечує ідеальну керованість.
Незабарвлений вуглепластик і кольори спортивного відділення BMW Motorrad Motorsport – це красиво!
Задня частина, також виконана з вуглепластика, регулюється за кутом нахилу.
1/4

ЧОТИРИЦИЛІНДРОВИЙ ГОНОЧНИЙ ДВИГУН

Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням – це теж справжній шедевр.
158
кВт (215 к.с.) при 13 900 об / хв (максимальні оберти 14 500 об / хв)
999
куб. см - об'єм
120
Н · м - макс. обертаючий момент
14.500
U / хв. / Максимальні оберти

Чотирициліндровий чотиритактний рядний двигун з водяним/масляним охолодженням – це теж справжній шедевр.

Створений вручну. Налаштований на максимальну потужність.

Створений вручну. Налаштований на максимальну потужність.

Зроблений вручну в Берліні, двигун HP4 RACE являє собою подальший розвиток гоночних двигунів WM і WSBK. Він видає 158 кВт (215 к.с.), а максимальна частота обертання збільшена до 14 500 об/хв. Максимальний крутний момент становить 120 Нм при 10000 об/хв. Він уже обкатаний в нашій лабораторії. Перше техобслуговування, включаючи зміну масла, виконується після того, як двигун був запущений і протестований на випробувальному стенді нашими фахівцями. Двигун піддається ендоскопії, а наші фахівці прецизійно регулюють фази газорозподілу і зазори клапанів. Це означає, що HP4 RACE готовий повністю реалізувати свій потенціал на гоночному треку, починаючи з першого старту.
1/3

ВІДЧУЙТЕ ЗВУК HP4 RACE

Старт

Приладова панель 2D

Найкраща система гоночної телеметрії для HP4 RACE.
ДІЗНАЙТЕСЬ БІЛЬШЕ

ОСНОВНІ ОСОБЛИВОСТІ HP4 RACE

Основні особливості в деталях

Двигун
Двигун

Міць і досконалість. Кожух двигуна виготовлений за інноваційною технологією, при якій дрібні повітряні бульбашки були видалені з кожної окремої деталі надлишковим тиском. Легкі і високоміцні сталеві шатуни для мотоспорту з'єднані попарно, вони здатні витримувати колосальне навантаження і рухаються разом з точно збалансованим колінчастим валом. Чотири поршня з'єднані попарно і оптимізовані, з тим щоб витримувати збільшені швидкості і навантаження обертання. Максимальний тиск масла в масляному насосі знижено з 6 до 5 бар і, в поєднанні з маслом 0W40 це призвело до значно менших втрат потужності. Двигун кожного HP4 RACE має особливі допуски. Після обкатки двигуна в лабораторії камера згоряння піддається ендоскопії з метою виявлення будь-яких можливих зіткнень поршня з камерою згоряння. Двигун BMW HP4 RACE готовий до гонки з першого кілометра.

Гальма
Гальма

Ефективність роботи гальм BMW HP4 RACE знаходиться на найвищому рівні. Гальмівний супорт Brembo GP 4 PR добре відомий по гоночній серії Moto GP. Він включає в себе T-подібний плаваючий гоночний гальмівний диск діаметром 320 мм. При товщині 6,75 мм диск здатний витримувати найвищі навантаження. Моноблочний супорт особливо стійкий до високих температур і має титанові поршні зі зменшеним тертям. Гальмівні супорти комплектуються гальмівними колодками Brembo/04.

Підніжки і асистент перемикання передач
Підніжки і асистент перемикання передач

Коробка передач EVO с шістьма швидкостями має зменшений хід перемикання. Управління коробкою передач здійснюється за допомогою професійного асистента перемикання передач HP RACE. Завдяки відсутності пружинного механізму, водій отримує чіткий відгук з кожним перемиканням передачі. Як це зазвичай буває в спорті, часткове переключення усунуто, а перша передача розташована зверху. Передачі 2-6 включаються вниз. При необхідності, схему перемикання передач можна змінити на звичну дорожню. Система «віллі-контроль» для запобігання їзди на задньому колесі і максимальний крутний момент двигуна оптимізовані під відповідні режими їзди WET, INT, DRY1, DRY2. Обмежувач швидкості для піт-лейн включається в роботу при включенні першої передачі. У нерухомому стані система Launch Control також запускається автоматично. Це гарантує, що ви зможете повністю зосередитися на моменті старту гонки.

Рульова колонка і траверса
Рульова колонка і траверса

Кожен мотоцикл HP4 RACE має власну карбонову номерну табличку, закріплену в поглибленні на перемичці для амортизувальних труб. Функціонально шасі HP4 RACE можна налаштувати для будь-якого типу гоночного треку. Використовуючи змінне регулювання зміщення, гонщики можуть відрегулювати заводські настройки 30 мм з розмахом 26-32 мм і 30-28 мм. Кут повороту рульової колонки на 0,5° менше, ніж на стандартній моделі, і становить 65,5°. Його можна змінити в межах від +0,5° до +1°. Завдяки цим налаштуванням, можна отримати значення 95-112 мм.

Блок перемикання
Блок перемикання

Фрезерована алюмінієва панель з клавішами надає доступ до всіх важливих налаштувань параметрів їзди. Екран дисплея панелі управління, розташований зліва, можна перемикати для настройки систем DTC і EBR. З правого боку розташований пульт налаштувань режимів їзди (WET - INT - DRY1 - DRY2), кнопка запуску, обмежувач швидкості для піт-лейн і аварійний вимикач.

Сидіння і ергономіка
Сидіння і ергономіка

Оптимальна ергономіка для кожного гонщика. Стандартна висота сидіння складає 831 мм, найнижче регулювання сидіння (-15 мм) становить 816 мм, а найвища (+15 мм) – 846 мм. Крім того, система фрезерованих підніжок має 8 різних регулювань. Кут нахилу керма також можна відрегулювати в межах 15°.

DTC і EBR

Динамічний контроль тяги отримує інформацію від датчика кутової швидкості, який встановлений на колесі. Тягове зусилля можна відрегулювати від +7 до -7, також є чотири режими їзди. Режими WET-INT-DRY1-DRY2 мають свої настройки для кожної передачі, враховують у своїй роботі максимальний крутний момент і «віллі-контроль». Разом з EBR (система гальмування двигуном), гонщики можуть впливати на характеристики гальмування і прискорення і оптимально налаштувати HP4 RACE до конкретного гоночного трека.

Карбонові колеса
Карбонові колеса

Обода з вуглецевого волокна і особлива конструкція коліс економлять додаткові 1540 г ваги в порівнянні з кованими колесами. Це особливо помітно при проходженні поворотів і гальмуванні.

Титанові болти
Титанові болти

Суха маса мотоцикла складає 146 кг (споряджена з заправленим баком – 171 кг). Кожен компонент мотоцикла був оптимізований по вазі. Було перевірено все аж до найдрібніших деталей: де можна заощадити грами, зберігши або навіть поліпшивши працездатність. Наприклад, в двигуні і на рамі використовуються титанові гвинти. Вони присутні в розмірах 6, 8 і 10 не тільки економлять вагу, але і скорочують кількість необхідних інструментів.

HP4 RACE в деталях

Експерти пояснюють основні моменти
ДО ВІДЕО

Тур на завод в Берліні

За лаштунками: виробництво HP4 RACE
ДО ВІДЕО

Погоня за неможливим

HP4 RACE

АКСЕСУАРИ ДЛЯ HP4 RACE

Підкати

Аксесуари

Підкати

Швидкий і безпечний підйом переднього і заднього колеса.
Грілки для шин

Аксесуари

Грілки для шин

Для максимального контакту з трасою прямо зі старту.
Килимок для піт-лейн

Аксесуари

Килимок для піт-лейн

Для зручного обслуговування HP4 RACE.

ЕКІПІРУВАННЯ BMW MOTORRAD ДЛЯ МІСТА І ТРЕКУ

Костюм DoubleR

Костюми

Костюм DoubleR

Облягаючий гоночний комбінезон в кольорах BMW Motorsport.
Перчатки DoubleR

Перчатки

Перчатки DoubleR

Спортивні перчатки зі шкіри кенгуру з частковою перфорацією.
Шолом Race в розфарбуванні Reiterberger

Шоломи

Шолом Race в розфарбуванні Reiterberger

Інтегральний шолом для гонок.

BMW Motorrad Motorsport

Гоночні змагання BMW Motorrad Race Trophy
ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

ІНШІ СПОРТИВНІ МОДЕЛІ