Наші двоциліндрові опозитні двигуни з характером втілюють BMW таким чином, яким захоплюються вже більше 8 десятиліть – чудовим, високопродуктивним і надійним. Ще більш потужні, легкі і досконалі сучасні мотоцикли мають низьку витрату палива. Завдяки технології повітряного/масляного охолодження і чотирьох клапанів технічний принцип нового двоциліндрового двотактного двигуна з подвійним верхнім розподільним валом на кшталт традиційним двоциліндровим опозитним двигунам BMW Motorrad – це абсолютно нова розробка.
Ще одна важлива мета розробки нового противоточного подвійного двигуна полягала в поліпшенні плавності ходу завдяки використанню балансувального вала. Він компактно переміщується всередині порожнього допоміжного валу для приводу розподільного вала, забезпечуючі тим самим плавність і режим м'якого примусового холостого ходу по всьому діапазону швидкостей двигуна без зменшення типовий характер двох циліндрів.
Було збережено попереднє співвідношення між отвором і ходом від 101 до 73 міліметрів і, отже, зміщення 1,170 см3. Колінчастий вал і шатун також були збережені разом зі своїми підшипниками, в той час як два поршня з литого алюмінію були перероблені відповідно до зміни камери згоряння.