loader
Меню
1/1

ОПИС ПРОЕКТУ

Назва мотоцикла

Departed

Майстерня-виробник

Custom Works ZON

Кастомайзери

Юічі Йошідзава, Йошікадзу Уеда

Рік побудови

2018

Клас мотоцикла

Land Racer

Карколомний Land Racer.

Зазвичай кастомайзери беруть за основу модель існуючого мотоцикла і надають йому унікальний зовнішній вигляд. Потім клієнт, захоплений ефектом «до-і-після», закохується в результат. Але в цей раз у Юічі Йошідзави не було основи. Зате у нього було серце мотоцикла – прототип нового двоциліндрового опозитного двигуна BMW. Завданням було побудувати унікальний мотоцикл спеціально для цього мотора.

«
Цей проект – ніби початок нової пригоди. Ніби летиш на літаку невідомо куди.
Юічі Йошідзава
Custom Works ZON
»

DEPARTED.

Ефектний мотоцикл від Custom Works ZON.

Команда японської майстерні Custom Works ZON завоювала безліч нагород за свої кастоми. В черговий раз Юічі Йошідзава і Йошікадзу Уеда нагадали про себе проектом «Departed», чиїм серцем став прототип абсолютно нового двоциліндрового опозитного мотора.

Серйозна зовнішність, складне завдання.

Коли силовий агрегат доставили в Custom Works ZON, Юічі був здивований його фактурним видом. І зовнішня геометрія, і видимі елементи конструкції нагадували опозитні двигуни, які будувалися в BMW Motorrad до кінця 60-х. Хромовані труби захищали штовхачі, що знаходяться над циліндрами. Оскільки для опозитних моторів характерні широко розставлені горізонтальні циліндри, було очевидно, що рама повинна підкреслювати цю особливість. Він прийняв виклик і почав фантазувати. Він хотів вичавити граничний максимум з мотора. І тоді у Юічі виникла ідея – побудувати Land Racer.

Вдале відхилення від курсу.

Для Юічі і його колеги Йошікадзу Уеди почався трудомісткий етап. З початку серпня до кінця листопада вони безвилазно сиділи в майстерні, займаючись складанням першого і єдиного в своєму роді мотоцикла. Одні лише думки про проект змушували їх пишатися ним: «Цей двигун дістався нам раніше кого-небудь в світі. Нам випала честь створити мотоцикл спеціально для цього мотора. Б'юся об заклад, він вразить усіх!» – говорив Юічі. На початку грудня кастом вперше був представлений публіці на Yokohama Hot Rod Show в Японії. Тут же він отримав нагороду «Best Of Show». Такого складного проекту і такому унікальному мотоциклу необхідно відповідну назву – «Departed»: відхилення від курсу з вдалою розв'язкою. «Здається, ми вступили на шлях абсолютно нових пригод» – говорив Юічі.

Тонка робота японських майстрів.

Почерк майстерні ZON видно в усьому: класичний дизайн, сучасне виробництво, вчинене майстерність і увага до найдрібніших деталей - і все це неперевершеного японського якості. Низький силует мотоцикла відсилає до машин пізніх 1920-х і 1930-х, на яких знаменитий гонщик Ернст Хенне ставив рекорди швидкості. Особливої уваги заслуговує лінія, яка простягається від початку паливного бака до кінця сидіння, що стала візитною карткою мотоцикла. Колісні диски з вузькими шинами діаметром 21 дюйм спереду і 26 дюймів ззаду відфрезеровані з алюмінію. Задній хитний важіль і трапецієвидна передня підвіска виконані з цілісного шматка металу і разом з прихованою підвіскою жорстко закріплені на трубчастому каркасі. Двигун підвішений на спеціальній рамній конструкції. Бак, сидіння і передній обтічник виготовлені вручну з листового металу.

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Рама

Custom Works ZON

Кузовні деталі

Топливный бак и каркас сиденья производства Custom Works ZON, сиденье – kuureiyonsoku

Передня підвіска

Вилочна каретка виробництва Custom Works ZON, підвіска Manitou, переднє гальмо виробництва Kustom Tech, передній колісний диск (розмірність 2.15 "х 21") виробництва Satsuma Cycle Works (за проектом Custom Works ZON)

Задня підвіска

Гойдаючийся важіль виробництва Custom Works ZON, підвіска ZF Sachs, заднє гальмо виробництва Kustom Tech, задній колісний диск (розмірність 3.5 "х 26") виробництва Satsuma Cycle Works (за проектом Custom Works ZON)

Вихлопна система

Ручна робота виробництва Custom Works ZON, кожен циліндр має свою окрему вихлопну трубу

Окраска

Konan Bankin, виконана Mr. G

Інше

Запалювання Silent Hektik, карбюратор – Dellorto PHM 40

МАЙДАНЧИК ДЛЯ ІГОР: ВЧОРА І СЬОГОДНІ

Юічі Йошідзава з раннього віку захоплювався мотоциклами: «У дитинстві замість ігрового майданчика я ходив в мотосалон» – згадує він. Після закінчення університету, Юічі змінив кілька місць роботи. Але все без толку, він не отримував задоволення. «Поступово до мене прийшло усвідомлення, що хотілося займатися тим, що я дійсно люблю. Так і з'явилася моя майстерня. Ми відкрили її разом з Уедой – моїм однокурсником».

Скрупульозний огляд.

Перед початком роботи над новим проектом інженери піддають мотоцикл пильному вивченню і огляду. Будь-яка кастомізація починається з ідеї. Спершу інженери вибирають розмір коліс: «Це важливо для розуміння характеру майбутнього кастома» – говорить Юічі. Потім розробляється рама. Нарешті, настає черга екстер'єру з усіма кузовними деталями. Головна перевага Custom Works ZON полягає в тому, що команда займається виробництвом по повному циклу, починаючи з розробки дизайну і закінчуючи самостійним виготовленням деталей мотоцикла. «Найважливіше, щоб кастом на виході виходив цілісним. Наші мотоцикли цінуються за опрацювання деталей без шкоди для функціональності». Все це, зрозуміло, може бути застосовано і до «Departed» – навіть незважаючи на те, що проект концептуально інший. Нескінченний захоплення – і «до», і «після».

Підходящі мотоцикли.

R nineT Pure

Heritage

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

R nineT Scrambler

Heritage

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

R nineT Racer

Heritage

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ

R nineT Urban G/S

Heritage

ДІЗНАТИСЯ БІЛЬШЕ
Зв'язатися з менеджером
Дякуємо Вам! Найближчим часом наші менеджери з Вами зв'яжуться.