Ближнє світло, встановлене в стандартній комплектації в основний фарі, складається з рухомого ксенонового проекційного модуля, розташованого посередині з відбиваючим дзеркалом. Датчики висоти ходу на передній і задній підвісках коліс забезпечують дані для безперервного регулювання кута нахилу фар. Завдяки пом'якшенню крену лампа завжди висвітлює оптимальну, попередньо обрану область незалежно від умов їзди і навантаження при русі по прямій.
Додатковий аксесуар «Адаптивна фара» також включає сервомотор, який перетворює стандартне відбиваюче дзеркало під обертаючого дзеркала. Таким чином дзеркало повертається навколо осі в залежності від положення нахилу і компенсує кут крену машини. Це дозволяє фарі ближнього світла компенсувати положення нахилу, а також поздовжнє кочення. Обидва рухи накладаються один на одного, так що промінь світить в кут. Це призводить до значного поліпшення видимості при повороті, що є необхідною умовою для збільшення активної безпеки при їзді.
Положення нахилу мотоцикла визначається за допомогою розташованого в центрі датчика кутової швидкості. Інформація поширюється по шині CAN, а також використовується для контролю тяги DTC. Використовувані тут складні алгоритми були самостійно розроблені в BMW Motorrad і є єдиними в своєму роді.