loader

ЧАСТКОВО ІНТЕГРОВАНА СИСТЕМА ABS.

ГАЛЬМУВАННЯ - ТАКЕ Ж ПРОСТЕ І БЕЗПЕЧНЕ, ЯК І РАНІШЕ.

Технологія гальмування правим супортом має велике значення для мотоциклістів, адже тільки надійна гальмівна система разом з набутими навичками водія допоможуть впоратися в критичних ситуаціях. У таких ситуаціях, які виникають несподівано, навіть досвідчені мотоциклісти схильні загальмувати переднім колесом або викликати блокування заднього колеса. Тому сучасна антиблокувальна гальмівна система (ABS) є частиною активного обладнання безпеки будь-якого високоякісного мотоцикла. Ось чому BMW Motorrad перший в світі виробник, який укомплектовує системою ABS всі свої моделі в якості стандарту.

1/3

Незалежно від того, чи є ви новачком або досвідченим водієм, ABS допомагає зробити гальмування в мокру погоду легким і безпечним. У надзвичайних ситуаціях, коли ви їдете з пасажиром і багажем, система ABS працює для гальмування при будь-яких умовах. Це забезпечує оптимальний гальмівний шлях в будь-який час без ризику падіння через блокування коліс.

Залежно від типу мотоцикла використовуються різні гальмівні системи ABS від BMW Motorrad: ABS або ABS з частково інтегрованою функцією. Обидві системи надійно запобігають блокуванню коліс в умовах екстреного гальмування за допомогою гідравліки з електронним управлінням. Для цього колісні датчики вимірюють швидкість обертання передніх і задніх коліс і тому можуть відразу визначити, заблоковано чи колесо. Датчики направляють вимірювальний імпульс на процесор, який активує модулятор тиску в гідравлічному гальмівному контурі переднього або заднього колеса. Приводний модулятор тиску зменшує гальмівний тиск за частку секунди, а потім знову збільшує його. Це завжди гарантує необхідний рівень гальмівного тиску в гальмівній системі відповідного колеса в діапазоні управління ABS, щоб запобігти досягнення межі блокування колеса.

Інтегрована система ABS від BMW Motorrad працює з підсилювачем гальм у версії I-ABS I. Гідравлічний насос з електричним приводом допомагає регулювати гальмівний тиск, що створюється рукояткою гальма і циліндром. У моделях, випущених пізніше 2007 року, встановлено нову тоншу регулювальну систему, яка працює без підсилювача гальма (I-ABS II). Ручка на кермі з частково інтегрованими гальмівними системами застосовує гальма до обох коліс, а важіль стоянкового гальма діє тільки на гальмо заднього колеса. Системи ABS мають явну перевагу за показниками безпеки в порівнянні зі звичайними гальмівними системами, як це часто описується в випробуваннях мотоциклів.

Керуюча електроніка і гідравлічна система підсилювача гальма і антиблокувальної гальмівної системи розміщені в центральному модуляторі тиску вбудованого гальма. Максимально можливий рівень безпеки системи забезпечує в цілому три процесора. Два мікроконтролера керують системою управління паралельно, а третій контролює процес. Кожен раз, коли запалювання включено, система виконує самотестування, під час якого на приладовій панелі блимає індикатор ABS. Він автоматично вимикається, як тільки датчики швидкості передають відповідний сигнал і система працює без збоїв.

Для використання на бездоріжжі система ABS від BMW Motorrad на відповідних моделях може бути просто відключена натисненням кнопки ABS під час самотестування.

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНОЛОГІЙ У ДЕТАЛЯХ

Безпека.

Безпека.

Інновації для задоволення від безперешкодної їзди.
Дізнатись більше
Технології в деталях.

Технології в деталях.

Все, що стоїть за мотоциклами BMW.
Дізнатись більше